Постинг
14.12.2009 13:21 -
Домашно куче = оръжие
Автор: rat
Категория: Други
Прочетен: 10564 Коментари: 10 Гласове:
Последна промяна: 14.12.2009 13:51
Прочетен: 10564 Коментари: 10 Гласове:
1
Последна промяна: 14.12.2009 13:51
Домашно куче нахапа жестоко 9-годишно дете
14 декември 2009 / News.dir.bg
9-годишно дете беше нахапано жестоко от домашно куче в русенското село Кривина.
Животното е порода дого аржентино и е собственост на 20-годишен младеж, съобщи Дарик.
Детето е било спасено от домашния любимец след намесата на съседи. То е нахапано по главата и лявата подмишница. Полицейски инспектор е откарал с личния си автомобил пострадалото момче и родителите му до Центъра за спешна помощ в Бяла.
По-късно нахапаното момче е настанено за лечение в русенската болница. Разследващите са посетили болницата, за да разговарят с лекарите и да изяснят вида на травмата. Изчаква се мнението на медиците. Със случая е запознат и регионалния ветеринарен лекар.
www.vsekiden.com
Не мога да подмина тази новина с лека ръка. Писна ми да ви кажа честно. Това е пълно безхаберие и простотия. До сега пишех предимно за бездомните кучета, но сега съм провокиран силно да напиша някои неща за домашните кучета.
Има една група от породи, за които трябва да се издават специални разрешителни за отглеждане. Тези породи, са изкуствено селектирани да бъдат използвани за убиване. Те са много по опасно оръжие от един магнум в касата у дома. Те са изключително опасно оръжие, което, ако попадне в ръцете на неопитен и безотговорен човек става смъртоносно. В тази група попадат някои от следните породи кучета: пит бул, бул териер, ротвайлер, доберман, дого аржентино, немски дог, немска овчарка и т.н., и т.н. Не претендирам да съм изброил всички породи.
Най-лесно ще ми е да взема да откопирам някоя киноложка статия, но не това е целта на настоящият постинг. Не може, кокершпаньола да се отглежда при равни условия като ротвайлера. Втората порода, трябва да бъде под специален режим, и да се изисква специално разрешително за нейното отглеждане от частни лица. Може на някои да им се стори крайна мярка, това, което предлагам, но на мен лично ми омръзна да чета и слушам за нахапани деца и възрастни хора. Постоянно виждам деца да рахождат кучета, които могат да убият 300 килограмово диво прасе. Как това дете ще удържи това куче, дори и да го води със строг нашийник, няма да успее. Да не говорим, че повечето собственици, ги пускат да щъкат свободно из паркове и градинки. Това е все едно да имам пистолет в ръката със свален предпазител и да ходя така по улиците.
Тези кучета в продължение на години са подлагани на изкуствен отбор с цел постигане на "съвършенния убиец". Някои са селектирани, да бъдат агресивни към животни, а други към хора. Някои от тях директно скачат и хапят шията, до там ги е довел изкуствения отбор. Такива породи кучета, трябва да бъдат отглеждани от опитни "кучкари", които добре знаят, че това куче когато "превключи" си е чистокръвен убиец.
Има и още нещо. При една подобна агресивна постъпка, трябва да последва незабавна евтаназия, веднъж едно куче нападне ли човек то отново ще го направи. Защо мечката когато нападне човек веднага се обявява за стръвница и се отстрелва в най-кратки срокове. Този закон трябва да се прилага и за тези кучета, а не да ми се точат някакви дела до безкрайност. Собствениците, трябва да бъдат съдени за причиняване на смърт или телесни повреди по непредпазливост, и да бъдат санкционирани сериозно.
Знам, че някои ще си кажат; "Тоз пък, в България вилнее мафия и организирана престъпност, а той седнал с кучета да се занимава". Да, прави сте, но проблемът с кучетата засяга обикновения човек пряко и е изключително важен според мен.
Животното е порода дого аржентино и е собственост на 20-годишен младеж, съобщи Дарик.
Детето е било спасено от домашния любимец след намесата на съседи. То е нахапано по главата и лявата подмишница. Полицейски инспектор е откарал с личния си автомобил пострадалото момче и родителите му до Центъра за спешна помощ в Бяла.
По-късно нахапаното момче е настанено за лечение в русенската болница. Разследващите са посетили болницата, за да разговарят с лекарите и да изяснят вида на травмата. Изчаква се мнението на медиците. Със случая е запознат и регионалния ветеринарен лекар.
www.vsekiden.com
Не мога да подмина тази новина с лека ръка. Писна ми да ви кажа честно. Това е пълно безхаберие и простотия. До сега пишех предимно за бездомните кучета, но сега съм провокиран силно да напиша някои неща за домашните кучета.
Има една група от породи, за които трябва да се издават специални разрешителни за отглеждане. Тези породи, са изкуствено селектирани да бъдат използвани за убиване. Те са много по опасно оръжие от един магнум в касата у дома. Те са изключително опасно оръжие, което, ако попадне в ръцете на неопитен и безотговорен човек става смъртоносно. В тази група попадат някои от следните породи кучета: пит бул, бул териер, ротвайлер, доберман, дого аржентино, немски дог, немска овчарка и т.н., и т.н. Не претендирам да съм изброил всички породи.
Най-лесно ще ми е да взема да откопирам някоя киноложка статия, но не това е целта на настоящият постинг. Не може, кокершпаньола да се отглежда при равни условия като ротвайлера. Втората порода, трябва да бъде под специален режим, и да се изисква специално разрешително за нейното отглеждане от частни лица. Може на някои да им се стори крайна мярка, това, което предлагам, но на мен лично ми омръзна да чета и слушам за нахапани деца и възрастни хора. Постоянно виждам деца да рахождат кучета, които могат да убият 300 килограмово диво прасе. Как това дете ще удържи това куче, дори и да го води със строг нашийник, няма да успее. Да не говорим, че повечето собственици, ги пускат да щъкат свободно из паркове и градинки. Това е все едно да имам пистолет в ръката със свален предпазител и да ходя така по улиците.
Тези кучета в продължение на години са подлагани на изкуствен отбор с цел постигане на "съвършенния убиец". Някои са селектирани, да бъдат агресивни към животни, а други към хора. Някои от тях директно скачат и хапят шията, до там ги е довел изкуствения отбор. Такива породи кучета, трябва да бъдат отглеждани от опитни "кучкари", които добре знаят, че това куче когато "превключи" си е чистокръвен убиец.
Има и още нещо. При една подобна агресивна постъпка, трябва да последва незабавна евтаназия, веднъж едно куче нападне ли човек то отново ще го направи. Защо мечката когато нападне човек веднага се обявява за стръвница и се отстрелва в най-кратки срокове. Този закон трябва да се прилага и за тези кучета, а не да ми се точат някакви дела до безкрайност. Собствениците, трябва да бъдат съдени за причиняване на смърт или телесни повреди по непредпазливост, и да бъдат санкционирани сериозно.
Знам, че някои ще си кажат; "Тоз пък, в България вилнее мафия и организирана престъпност, а той седнал с кучета да се занимава". Да, прави сте, но проблемът с кучетата засяга обикновения човек пряко и е изключително важен според мен.
Куче ли е това? 12 хиляди = 1 месец по б...
Отново за ПИТБУЛИТЕ и разни други домашн...
ОТНОВО И ОТНОВО БЕЗХАБЕРИЕ..............
Отново за ПИТБУЛИТЕ и разни други домашн...
ОТНОВО И ОТНОВО БЕЗХАБЕРИЕ..............
точно така е!!Напълно си прав за тези породи.Не разбирам защо не се коментират тези неща....а само при пореден случай на нахапани хора са пошуми...та замлъкнат...както се казва - "Всяко чудо за три дни"!..Уви...едва ли някой ще обърне внимание на това!Колкото се промениха нещата след онази възръстна жена която остана без крака...или след една чужденка която беше разкъсана и почина...или след детенцето...което също умря заради точно такива кучета!...е ..има ли някой осъден!...аз поне не съм чула!!А за тези неща трябва да се говори!Друг е въпроса, че никога! Ама НИКОГА не съм видяла дори един собственник да извежда кучето си на разходка както е предвидено по закон!С намордник и с твърда каишка...както и с лопатката и найлоновата торбичка за изпражненията!!!И това са неща...за които само се споменава....и да тук!!!Подкрепям те!!!Дано повече хора се включат в твоя апел и наистина да се постигнат резултати!
цитирайКучетата трябва да се разхождат с намордник,
да са добре обучени, да спазват командите и стопаните да са близо до тях.
цитирайда са добре обучени, да спазват командите и стопаните да са близо до тях.
В нормалните държави кучета се извеждат задължително с намордник!!! Освен това от доста поколения при тях е ограничено до минимум агресията - вярвате или не, просто животните копират поведението на стопаните си, а у нас- побоищата и скандалите са ежеминутни.....
цитирай
4.
анонимен -
Това са най злите кучета
14.12.2009 16:53
14.12.2009 16:53
А най лошото е че видях бездомен Путбул до Метростанция Люлин.
А един питбул е равен на глутница кучета. Много са силни и опасни. Не веднъж съм писал и аз по тази тема.
цитирайА един питбул е равен на глутница кучета. Много са силни и опасни. Не веднъж съм писал и аз по тази тема.
lubima написа:
точно така е!!Напълно си прав за тези породи.Не разбирам защо не се коментират тези неща....а само при пореден случай на нахапани хора са пошуми...та замлъкнат...както се казва - "Всяко чудо за три дни"!..Уви...едва ли някой ще обърне внимание на това!Колкото се промениха нещата след онази възръстна жена която остана без крака...или след една чужденка която беше разкъсана и почина...или след детенцето...което също умря заради точно такива кучета!...е ..има ли някой осъден!...аз поне не съм чула!!А за тези неща трябва да се говори!Друг е въпроса, че никога! Ама НИКОГА не съм видяла дори един собственник да извежда кучето си на разходка както е предвидено по закон!С намордник и с твърда каишка...както и с лопатката и найлоновата торбичка за изпражненията!!!И това са неща...за които само се споменава....и да тук!!!Подкрепям те!!!Дано повече хора се включат в твоя апел и наистина да се постигнат резултати!
Прав, прав ама хапането продължава. Кучезащитните организации са повече от хуманитарните вече. В България определено е по добре да си куче отколкото пенсионер.
stix написа:
Кучетата трябва да се разхождат с намордник,
да са добре обучени, да спазват командите и стопаните да са близо до тях.
да са добре обучени, да спазват командите и стопаните да са близо до тях.
Това са задължителните неща, но аз имах предвид нещо повече, когато става дума за определени породи. 50 кубиково моторче се кара с В категория, но за по мощните трябва А.
djgator написа:
В нормалните държави кучета се извеждат задължително с намордник!!! Освен това от доста поколения при тях е ограничено до минимум агресията - вярвате или не, просто животните копират поведението на стопаните си, а у нас- побоищата и скандалите са ежеминутни.....
В развитите държави, да гледаш подобно куче е лукс, и не е толкова разпространено явление.
grobarq написа:
А най лошото е че видях бездомен Путбул до Метростанция Люлин.
А един питбул е равен на глутница кучета. Много са силни и опасни. Не веднъж съм писал и аз по тази тема.
А един питбул е равен на глутница кучета. Много са силни и опасни. Не веднъж съм писал и аз по тази тема.
Страхотно, в България може би скоро ще имаме и бездомен тигър в близост до детска градина, който ще е кастриран и обезпаразитен, и ще има красив нашийник. Той най-вероятно ще бъде защитен от около 20 тина природозащитни организации. В случай, че изяде няколко човека, ще бъде вкаран в психиатрична клиника за лечение на невменяемост, с ясно изразен синдром на людоедЪТ. След година ще бъде освободен и върнат пак в "естествената си среда", разбирай, някоя столична градинка.
9.
анонимен -
rat
15.12.2009 14:38
15.12.2009 14:38
Човече не ми се мисли. Преди малко се прибрах и минах точно пред метростанция Люлин и що да видя- бездомния питбул който е още сравнително малък си играе с друг бездомен пес и то хапейки се. Мисля да подам сигнал на Екоравновесие Люлин, но се опасявам че ще го преместят на друго място- пази боже пред моя блок!!!
ЖИВЕЕМ В АБСУРДНА СТРАНА!
А за тигър няма да и се очудя, тук всичко е възможно.
Поздрави!
цитирайЖИВЕЕМ В АБСУРДНА СТРАНА!
А за тигър няма да и се очудя, тук всичко е възможно.
Поздрави!
10.
анонимен -
Не си прав
09.02.2012 20:25
09.02.2012 20:25
Първо нищо не разбираш от кучета и от техните характери, и второ животните не са виновни. Трябва да има наказание за техните собственици и според мен трябва да се наказват така че все едно те са причинили тези поражения на жертвата а не кучето!
цитирай