Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2010 16:50 - Куче ли е това? 12 хиляди = 1 месец по болници.
Автор: rat Категория: Други   
Прочетен: 15344 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2010 16:57


Стопани на зло куче отнесоха 12 бона глоба Домашният любимец ухапал жена пред дома и във Варна
image  

Собствениците на стафордширски териер ще трябва да платят общо 12 000 лева обезщетения на 38-годишна варненка, която била ухапана от кучето. Варненският районен съд определи, че Марияна и Красимир Варчеви трябва да платят солидарно сумата от 6000 лева за причинени телесни повреди, както и сумата от 6000 лева да причинената психична травма на нахапаната жена.

На 20 август 2008 година край блок 77 във варненския квартал “Възраждане” излизайки от входа си, жената била нападната от озверелия домашен любимец на Варчеви, който се разхождал безпризорно. В следствие на нападението жената е получила по дясната част на тялото си и десните крайници множество нахапвания. Постъпила е на едномесечно лечение в болница, в следствие на което са и останали и белези по тялото, които са отстранени след хирургична намеса.

Съдът уважи претенцията на пострадалата и за нанесени психически травми, като счете, че непосредствено по време и след нападението тя е изпаднала в остър стрес, преминал в посттравматично стресово разстройство. Варненските магистрати осъдиха собствениците на злото куче да заплатят както присъдените обезщетения на пострадалата жена, така и направените по делото разноски в размер на 1200 лв.
Решението подлежи на обжалване в 14-дневен срок от датата на уведомяване на страните.

vsekiden.com

.....................................................
Един месец по болници, заради удоволствието някой да гледа в дома си прасе. На мен това куче ми прилича точно на прасе. Ще пусна отново един мой постинг за тези грешки на изкуствения отбор правен съзнателно от хора.
Чудех се дали това куче е живо или са го умъртвили, както правят в белите страни.
...............................................

14.12.2009 13:21 - Домашно куче = оръжие
Не мога да подмина тази новина с лека ръка. Писна ми да ви кажа честно. Това е пълно безхаберие и простотия. До сега пишех предимно за бездомните кучета, но сега съм провокиран силно да напиша някои неща за домашните кучета.
Има една група от породи, за които трябва да се издават специални разрешителни за отглеждане. Тези породи, са изкуствено селектирани да бъдат използвани за убиване. Те са много по опасно оръжие от един магнум в касата у дома. Те са изключително опасно оръжие, което, ако попадне в ръцете на неопитен и безотговорен човек става смъртоносно. В тази група попадат някои от следните породи кучета: пит бул, бул териер, ротвайлер, доберман, дого аржентино, немски дог, немска овчарка и т.н., и т.н. Не претендирам да съм изброил всички породи.
image
Най-лесно ще ми е да взема да откопирам някоя киноложка статия, но не това е целта на настоящият постинг. Не може, кокершпаньола да се отглежда при равни условия като ротвайлера. Втората порода, трябва да бъде под специален режим, и да се изисква специално разрешително за нейното отглеждане от частни лица. Може на някои да им се стори крайна мярка, това, което предлагам, но на мен лично ми омръзна да чета и слушам за нахапани деца и възрастни хора. Постоянно виждам деца да рахождат кучета, които могат да убият 300 килограмово диво прасе. Как това дете ще удържи това куче, дори и да го води със строг нашийник, няма да успее. Да не говорим, че повечето собственици, ги пускат да щъкат свободно из паркове и градинки. Това е все едно да имам пистолет в ръката със свален предпазител и да ходя така по улиците.
imageimage
Тези кучета в продължение на години са подлагани на изкуствен отбор с цел постигане на "съвършенния убиец". Някои са селектирани, да бъдат агресивни към животни, а други към хора. Някои от тях директно скачат и хапят шията, до там ги е довел изкуствения отбор. Такива породи кучета, трябва да бъдат отглеждани от опитни "кучкари", които добре знаят, че това куче когато "превключи" си е чистокръвен убиец.
image
Има и още нещо. При една подобна агресивна постъпка, трябва да последва незабавна евтаназия, веднъж едно куче нападне ли човек то отново ще го направи. Защо мечката когато нападне човек веднага се обявява за стръвница и се отстрелва в най-кратки срокове. Този закон трябва да се прилага и за тези кучета, а не да ми се точат някакви дела до безкрайност. Собствениците, трябва да бъдат съдени за причиняване на смърт или телесни повреди по непредпазливост, и да бъдат санкционирани сериозно.
Знам, че някои ще си кажат; "Тоз пък, в България вилнее мафия и организирана престъпност, а той седнал с кучета да се занимава". Да, прави сте, но проблемът с кучетата засяга обикновения човек пряко и е изключително важен според мен.
imageimage



Тагове:   Ротвайлер,   питбул,   месец,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zafirov - Не съм съгласен
26.01.2010 23:38
Принципно съм категорично против бездомните и безпризорните кучета, както и безотговорността на стопаните, но...
добреман например в никакъв случай не е селектирана по агресивност порода например. Ако се поинтересувате за доберман пинчер породата ще останете изненадан от информацията.
И имам личното си мнение, че поведението на кучето зависи в 95% от поведението на стопанина му. По - скоро проблема е в разни тиквеници, които си нямат понятие от куче да стартират с отглеждат на куче с пилешки мозък и слонски тестостероон.....
цитирай
2. rat - Принципно съм категорично против ...
27.01.2010 09:17
zafirov написа:
Принципно съм категорично против бездомните и безпризорните кучета, както и безотговорността на стопаните, но...
добреман например в никакъв случай не е селектирана по агресивност порода например. Ако се поинтересувате за доберман пинчер породата ще останете изненадан от информацията.
И имам личното си мнение, че поведението на кучето зависи в 95% от поведението на стопанина му. По - скоро проблема е в разни тиквеници, които си нямат понятие от куче да стартират с отглеждат на куче с пилешки мозък и слонски тестостероон.....

Доберманът не случайно е използван от нацистите, редом с ротвайлера и немската овчарка. И трите кучета когато нападат човек скачат към врата директно, те рядко хапят крайници. Определено не искам да виждам на улицата 12 годишно момиченце, което разхожда доберман. То няма как да овладее разбесняло се куче. Последния път видях едно такова момиченце с две дого аржентино, е извинявам се ама тези две кучета могат да убият мечка.
цитирай
3. loran - ;;)))
27.01.2010 12:13
znam za kakvo stava vapros .... navremeto imah pitbul.... e veche slava bogu niamam
цитирай
4. rat - znam za kakvo stava vapros. . . . n...
27.01.2010 12:34
loran написа:
znam za kakvo stava vapros .... navremeto imah pitbul.... e veche slava bogu niamam

Радвам се, че си осъзнала навреме, какво представляват тези кучета.
цитирай
5. borsi - по Живково време имаше глоба ако ...
01.02.2010 15:58
по Живково време имаше глоба ако някое куче се разхожда без намордник.

Всичко от Дакел на горе бе с намордник на улицата
цитирай
6. rat - по Живково време имаше глоба ако ...
01.02.2010 17:27
borsi написа:
по Живково време имаше глоба ако някое куче се разхожда без намордник.

Всичко от Дакел на горе бе с намордник на улицата

Тогава много малко хора гледаха кучета.
цитирай
7. анонимен - Доберманът не случайно е използван ...
16.03.2010 18:40
rat написа:
Доберманът не случайно е използван от нацистите, редом с ротвайлера и немската овчарка.

Че те тея породи са селектирани в Германия, ти БОК ли искаш да използват?
цитирай
8. анонимен - Taka e ne trqbva da se davat trudni za ...
29.03.2010 00:36
Taka e ne trqbva da se davat trudni za obuchenie kucheta na stopani bez opit porodata nqma znachenie vsqko edno kuche moje da e dobro i poslushno ako e obucheno i vazpitano s lubov i vnimanie.A otnosno nemskite dogove koito se spomenaha ponagore te ne sa zlobni te sa bili selektirani za kuche kompanion(do kolkoto sam zapoznata),prosto poradi vnushitelnite si razmeri karat horata da izpitvat strah.
цитирай
9. rat - Taka e ne trqbva da se davat trudni za ...
17.05.2010 11:04
анонимен написа:
Taka e ne trqbva da se davat trudni za obuchenie kucheta na stopani bez opit porodata nqma znachenie vsqko edno kuche moje da e dobro i poslushno ako e obucheno i vazpitano s lubov i vnimanie.A otnosno nemskite dogove koito se spomenaha ponagore te ne sa zlobni te sa bili selektirani za kuche kompanion(do kolkoto sam zapoznata),prosto poradi vnushitelnite si razmeri karat horata da izpitvat strah.

"Всяко едно куче може да е добро и послушно........" - ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ.
цитирай
10. анонимен - абе ти ко имаш против кучетата ра...
21.07.2010 21:34
абе ти ко имаш против кучетата разбира се че всяко може да бъде добро... И ко ката 12 годишно момиченце е разхождало "зли кучета" които според тебе могат да убият мечка абе могат ама друг път я седни прочети за животните и не мрънкай без да си запознат. Имам немска и ми е най-добрият приятел и всички цялото семейство мн го обичаме а и не ми пука ко мислят кучемраззците като тебе
цитирай
11. rat - абе ти ко имаш против кучетата ра...
21.07.2010 22:52
анонимен написа:
абе ти ко имаш против кучетата разбира се че всяко може да бъде добро... И ко ката 12 годишно момиченце е разхождало "зли кучета" които според тебе могат да убият мечка абе могат ама друг път я седни прочети за животните и не мрънкай без да си запознат. Имам немска и ми е най-добрият приятел и всички цялото семейство мн го обичаме а и не ми пука ко мислят кучемраззците като тебе


Еми не става. Във белитъе страни определени породи могат да бъдат разхождани само от пълнолетни и минават специални курсове, после тестове за агресивност, абе сложни са нещата, няма да ме разбереш пич. Какво да ти кажа.....:)))))))))
Немската овчарка откъдето и да я погледна си е убиец, ако се разхождаш по улицата и някой разговаря с теб и неволно изръкомаха към теб, може сериозно да си го отнесе от милото ти другарче. Нали ти казвам, сложни са нещата. По твоята логика аз пък искам да си разхождам рис по улицата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rat
Категория: Други
Прочетен: 559366
Постинги: 81
Коментари: 905
Гласове: 1559
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930