Прочетен: 34770 Коментари: 57 Гласове:
Последна промяна: 17.02.2010 09:11
Питбул нахапа 10-годишно момче във Видин 17.02.2010 07:26 25 То е настанено в болница, няма опасност за живота му |
Снимка: Булфото |
10-годишно момче е било нахапано от питбул във Видин, съобщиха от МВР.
По първоначални данни инцидентът се е случил във вторник следобед близо до две училища в града.
Никола Валентинов се прибирал вкъщи, когато срещу него изскочили два питбула.
Единият се нахвърлил върху момчето и захапал крака му.
На ужасяващата гледка свидетели станали четирима мъже, които веднага се притекли на помощ на детето.
То е настанено в болница, няма опасност за живота му. По случая е заведена преписка.
Сладурските създания продължава да безчинстват. Да пуснеш свободно да се разхожда подобно куче е същото, като да си метнеш личното оръжие в двора на близката детска градина. Пускам един мой предишен постинг разглеждащ проблемът с тези породи кучета, които за мен трябва да бъдат забранени.
................................................................
14.12.2009 13:21 - Домашно куче = оръжие
Не мога да подмина тази новина с лека ръка. Писна ми да ви кажа честно. Това е пълно безхаберие и простотия. До сега пишех предимно за бездомните кучета, но сега съм провокиран силно да напиша някои неща за домашните кучета.
Има една група от породи, за които трябва да се издават специални разрешителни за отглеждане. Тези породи, са изкуствено селектирани да бъдат използвани за убиване. Те са много по опасно оръжие от един магнум в касата у дома. Те са изключително опасно оръжие, което, ако попадне в ръцете на неопитен и безотговорен човек става смъртоносно. В тази група попадат някои от следните породи кучета: пит бул, бул териер, ротвайлер, доберман, дого аржентино, немски дог, немска овчарка и т.н., и т.н. Не претендирам да съм изброил всички породи.
Най-лесно ще ми е да взема да откопирам някоя киноложка статия, но не това е целта на настоящият постинг. Не може, кокершпаньола да се отглежда при равни условия като ротвайлера. Втората порода, трябва да бъде под специален режим, и да се изисква специално разрешително за нейното отглеждане от частни лица. Може на някои да им се стори крайна мярка, това, което предлагам, но на мен лично ми омръзна да чета и слушам за нахапани деца и възрастни хора. Постоянно виждам деца да рахождат кучета, които могат да убият 300 килограмово диво прасе. Как това дете ще удържи това куче, дори и да го води със строг нашийник, няма да успее. Да не говорим, че повечето собственици, ги пускат да щъкат свободно из паркове и градинки. Това е все едно да имам пистолет в ръката със свален предпазител и да ходя така по улиците.
Тези кучета в продължение на години са подлагани на изкуствен отбор с цел постигане на "съвършенния убиец". Някои са селектирани, да бъдат агресивни към животни, а други към хора. Някои от тях директно скачат и хапят шията, до там ги е довел изкуствения отбор. Такива породи кучета, трябва да бъдат отглеждани от опитни "кучкари", които добре знаят, че това куче когато "превключи" си е чистокръвен убиец.
Има и още нещо. При една подобна агресивна постъпка, трябва да последва незабавна евтаназия, веднъж едно куче нападне ли човек то отново ще го направи. Защо мечката когато нападне човек веднага се обявява за стръвница и се отстрелва в най-кратки срокове. Този закон трябва да се прилага и за тези кучета, а не да ми се точат някакви дела до безкрайност. Собствениците, трябва да бъдат съдени за причиняване на смърт или телесни повреди по непредпазливост, и да бъдат санкционирани сериозно.
Знам, че някои ще си кажат; "Тоз пък, в България вилнее мафия и организирана престъпност, а той седнал с кучета да се занимава". Да, прави сте, но проблемът с кучетата засяга обикновения човек пряко и е изключително важен според мен.
Куче ли е това? 12 хиляди = 1 месец по б...
ОТНОВО И ОТНОВО БЕЗХАБЕРИЕ..............
Солта може да бъде полезна!Розовото съкр...
Речник на чуждите думи (чуждици)
17.02.2010 09:16
зaтyй прeдлaгам дa гo дyxaт!
Bcичкитe клoнинги нa bale-cъщо.
Европейска директива няма, но в някои страни точно тази порода е забранена за отглеждане.
Цяла европейска директива ли е необходима, за да се задължат собствениците на тези кучета да ги водят на повод и да се изисква поне да са пълнолетни и да имат завършен 8 клас :))))))). То не е смешно, виждал съм ухапване от такова чудо, това е като капан за мечки.
12.03.2010 23:03
Za6to moq pitbull nosi na garba si bebeta ot moq kvartal i im se radva ???
Za6to moq pitbull nosi na garba si bebeta ot moq kvartal i im se radva ???
Струва ми се, че не знаеш точно какво означава селекция или изкуствен отбор. Тези породи са селектирани да бъдат кръвожадни. Средата, в която растат оказва несъмнено влияние, но гените са си гени, и никой не знае точно кога твоето приятелче ще захапе някое бебе. Ти добре знаеш какво ще означава тази захапка, май няма да е като да те ухапе кокер шпаньол нали?
25.03.2010 13:09
Za6to moq pitbull nosi na garba si bebeta ot moq kvartal i im se radva ???
Ахахахах искренно ме забавляваш. Заради такива като теб трябва да се правят тия закони. Питбула е абсолютно непредвидимо куче. Колкото и с любов да го отглеждаш и да те "слуша", стигне ли се до момент в който да си реши нещо .... никъв шанс. Ако беше толкова просто, тази порода специално, нямаше да бъде забранена в половината свят ...
Не познавам човек, който се е осъзнал навреме. Шантавелници всякакви има!
05.08.2010 13:36
Ротвайлерът притежава способности, които му позволяват, ако реши да убие човек.......................Това не е ли достатъчно причина да се изисква "лиценз" за неговото притежание и отглеждане?
10.09.2010 17:45
И това време ще дойде, но трябва да се борим нашият вид да оцелее максимално много :)))))))))))))))))))
Пишеш, сякаш си куче, което умее да борави с комп.
Нямам нищо против животните плод на естествения ход на еволюцията.
Кучетата, особено тези са чист продукт на болният на моменти, човешки мозък. Това са изкуствено селектирани убийци. Поседният път отварях челюста на едно такова куче със запалено дърво, няма пускане. :)))))))))))))
Добре, че беше захапало друго домашно куче, а не някое играещо дете.
05.11.2010 02:18
От начина, по който някои сте демонстрирали "присъствие" прозира един основен момент - нямате реална представа за качествата на нито една порода.
Неправилната формулировка, която правите показва още, че нивото ви на познания в сферата на кинологията е ниво на елементарен кучкарлък.
Адски неправилно е да сложите всички кучета под общ знаменател. От куче до куче има разлика, така е при хората. Попаднало в неподходящи ръце, абсолютно всяко куче може да се превърне в потенциален агресивен екземпляр. Тези, които сте против ротвайлера, питбула, бултериера, дори немската овчарка, гледали ли сте подобна порода кучета? Имате ли познания, базирани на лични основи? Въпросът е риторичен. Поразровете се малко в интернет, погледнете как немските овчарки помагат на полицаите, погледнете реални снимки на питбули и дого аржентино, които помагат на стари хора и инвалиди.
Писаниците ви са като наливане на бензин в огъня, ама с тубата. Спрете се просто, нямате познания за нито една порода "убиец", но съскате. Боже, ето защо България е на такова дередже.
05.11.2010 02:24
05.11.2010 02:31
Недей да приказваш за неща, по които си, очевидно, лаик и повече от очевадно - невеж.
Аман от такива като вас, които и нямат елемнтарни познания за кучетата, от която и да е порода.
05.11.2010 02:34
05.11.2010 02:35
Au revior, невежо същество, подобие на хомо сапиенс :)
Прочети малко, поучи се, в полза ще ти е.
05.11.2010 02:39
05.11.2010 02:43
Започва да ми доскучава, напъни се малко повече да ме впечатлиш с елемнтарните си изказвания.
05.11.2010 02:46
05.11.2010 02:49
Впрочем, кажи ми в кой рейс се возиш, та да се кача с моя "помияр" и да видя как ти лично ще се опиташ да ме изхвърлиш от рейса. Здравната книжка ще си я подритнеш, както никога досега :)))
05.11.2010 02:54
05.11.2010 03:01
Така като ти гледам страха от кучета, може би трябва да ти задам един по-относителен въпрос - май доста са те хапали, а за да помагаш дружно - май често ти ядеш пердах?! :))) Спокойно, не всеки придобива характер.
В нашата държава всички се водят от максимата колкото по-некомпетентен и глупав, толкова по-нахакан и нагъл. Ти си едно чудесно доказателство.
Между другото, не животните са ти виновни, че са ти слагали толкова много рога и си заприличал на лопатар :))) Недей да ги мразиш, сам си си виновен.Трябва да вкараш в действие малките сиви клетки
05.11.2010 03:02
05.11.2010 03:05
05.11.2010 03:05
05.11.2010 03:12
Не "ще ви ги", аз дори и да не ги знаех непосилно щеше да ти е "да ми ги набиеш в кратуната със сила" :)
05.11.2010 03:15
05.11.2010 03:18
05.11.2010 03:20
05.11.2010 03:22
Моля ти се, спри с подобни определения. Адски смешен си :)
05.11.2010 03:26
05.11.2010 03:30
Разбрах общо взето какво представляваш, мекотело, хайде, пръждосвай се оттук, омръзна ми да ти чета тъпите изречения с явна липса на внимание. Ако си търсиш трибуна - не си попаднал на точния човек, а от пиадестала човек теб лесно ще се свали на Земята!
Цървул прост :)
05.11.2010 03:34
Ей, аман от простаци и кретени!
От начина, по който някои сте демонстрирали "присъствие" прозира един основен момент - нямате реална представа за качествата на нито една порода.
Неправилната формулировка, която правите показва още, че нивото ви на познания в сферата на кинологията е ниво на елементарен кучкарлък.
Адски неправилно е да сложите всички кучета под общ знаменател. От куче до куче има разлика, така е при хората. Попаднало в неподходящи ръце, абсолютно всяко куче може да се превърне в потенциален агресивен екземпляр. Тези, които сте против ротвайлера, питбула, бултериера, дори немската овчарка, гледали ли сте подобна порода кучета? Имате ли познания, базирани на лични основи? Въпросът е риторичен. Поразровете се малко в интернет, погледнете как немските овчарки помагат на полицаите, погледнете реални снимки на питбули и дого аржентино, които помагат на стари хора и инвалиди.
Писаниците ви са като наливане на бензин в огъня, ама с тубата. Спрете се просто, нямате познания за нито една порода "убиец", но съскате. Боже, ето защо България е на такова дередже.
Не смятам себе си за ограничен. Виждам, че сте си спретнали готин диалог :)))))))))).
Познанията ми по кинология не са лоши. Вие явно не знаете какво означава изкуствен отбор. Ако съберете само много агресивни и физически яки хора и ги съвокуплявате с цел да оставят потомство, от това потомство избирате само най-агресивните и най-силните и продължите така с десетилетия наред, в края ще имате хора-родени да убиват. Това е изкуствена селекция, изкуствен отбор.
Немската овчарка е най използваното куче от нацистите и ОТ ВСИЧКИ СИЛОВИ СТРУКТУРИ.............защо? Защото притежава характер и сила да убива и обезврежда ХОРА.
05.11.2010 13:13
Говориш пълни глупости за немските овчарки, въобще за кучетата. Гледал ли си някога куче от тази порода, въобще куче гледал ли си? Въпросът ми може би е излишен.
Има ги и такива комплексари, да, които озлобяват кучетата си и ги превръщат в нещо отвратително, но не можеш да кажеш, че всички развъдници развъждат кучета за бой. Абсолютно грешно! Изказваш се крайно за абсолютно всички кучета, които изброяваш. Нещото, което трябва да се направи И в нашата държата е всеки стопанин да мине през тест. Има много гадове и сред хората, но като гледам не се плашиш особено :) Не кучетата са виновни, че стават такива, а хората. За да кажете че всички ротвайлер, немски овчарки и пр. са злобни и агресивни кучета трябва да се мотивирате. А това не става с емоционални декларирания на лаик, а с факти. Факти, които са статистически достоверни и не се базират на едно или две кучета, а на основния масив на съответната популация. :)
Много хора ще ви се изсмеят на нещата, които пишете.
За тестовете съм съгласен и това го пише в постинга. Аз искам да има диференциран подход към този, който иска да гледа доберман и този , който иска да гледа басет. Ако се опитам да се мотивирам за агресията и отворя темата за наследствено закрепени поведенчески реакции, рискувам да ви затрудня с разбирането им , от ваша страна. Аз гледам сибирско хъски, което харесва да прави само едно нещо......да тича, при това много да тича, то за това е селектирана тази порода, тези белези са съзнателно търсени и закрепвани. Но в нас е влизал непознат човек, когато мен ме нямаше, кучето дори не го е подушило, никаква реакция. Я сега помислете, който и да било ротвайлер, от който и да е възпитаван каво би направил с непознатия в тази ситуация. :)))))))))
05.11.2010 14:09
http://lisichka.blog.bg/
05.11.2010 14:13
Да, ще го нападне, ти няма ли да го нападнеш, ако си в къщата или ще го поканиш с бисквитка и млекце? :))))
А ти, тъпунгер, не ми предписвай чужди блогове и не ме определяй като друг човек. :)
05.11.2010 14:18
Да, ще го нападне, ти няма ли да го нападнеш, ако си в къщата или ще го поканиш с бисквитка и млекце? :))))
А ти, тъпунгер, не ми предписвай чужди блогове и не ме определяй като друг човек. :)
Спирам, защото имам усещането, че търсиш конфронтация,скачайки от тема в тема. писал съм много за всичко, което смятам за нередно.
ЗАЩО НЯМА НАХАПАНО ДЕТЕ ОТ ГОЛДЕН РЕТРИЙВЪР В НЯКОЯ БОЛНИЦА, А ВСЕ СА НАХАПАНИ ОТ ПИТБУЛИ И РОТВАЙЛЕРИ?????????????
Хъскито не го нападна, защото не е селектироано в посока да бъде пазач , респективно да напада хора.
05.11.2010 15:33
"Хъскито не го нападна, защото не е селектироано в посока да бъде пазач , респективно да напада хора." - и пинчера не е селектиран да напада, но лае и налита, нали така? Ако искаш кучето ти да бъде пазач - можеш да си го направиш, а това, че пази домът, стопанина и пр. - ти не го ли правиш, няма ли пазиш домът си, семейството си и пр. при някаква заплаха? :)
Знаеш ли коя е най-отровната змия в бг......вдлъбнаточелия смок, но той никога няма да те ухапе, толкова е неагресивен, че за да те ухапе трябва да му бръкнеш в устата. Агресията е основната поведенческа реакция правеща едно куче опасно, а когатото е и яко и едро, вече става убиец. Моят блог е статистика. поразгледай и ще видиш кои домашни кучета хапят. Лабрадорът е претърпял редица селекции, докато стане перфектното домашно куче и куче водач.
Шансът едно дете чиито родители са кротки да бъде агресивно е около 20 %, а едно дете с двама агересивни родители има 80 % шанс да бъде агресивно. Някои особености са си генетично закрепени и околнатасреда няма как да ги промени.
05.11.2010 15:54
От блога ти и коментарите, които получаваш си пролича, че просто си чешеш пръстите, нищо друго. :)
Хайде да видим: ЗАЩО КРЪСТОСАХА ДОБЕРМАН С ПИНЧЕР, ЗА ДА ПОЛУЧИМ АГРЕСИВНИЯ ПИНЧЕР, НО ПО ЯК И ЕДЪР. И сега имаме доберман-пинчер. Аз не се вълнувам колко силен е един човек и дали има сила да ми строши врата, а дали му стиска да го направи, дали има смелост да го направи.
Търсиш конфронтация. Заяждаш се.
05.11.2010 16:15
От порода до порода има разлика, от куче до куче има разлика, от човек до човек има разлика. Не отричам, че при породите като ротвайлер се изисква "здрава ръка" (в един определен смисъл, не бой :))) ), познания и търпение, но едно такова куче, попаднало на подходящ стопанин е безопасно за хората, говоря ти от личен опит. А че има кофти собственици, които "възпитават" кучетата си по кофти начин, за да се бият и да бъдат агресивни - ами, има ги, такъв е манталитета на българина. И Господ здраве да им дава, че създават неудобства на нас, стопаните на по-едри кучета с характер. :)
Аз иска да виждам тези кучета на улицата с повод и държани от човек, който може да ги контролира. да знам, че като му се викне "стой на място", то ще замръзне дори пред него да търчи котка. И като му се каже "пусни", то да пуска.
Само дето едната порода като си заключи челюста и да иска няма пускане, за мен пит булът не е нормално куче и ако зависи от мен бих заличил тази порода.:))))))))))
За немската овчарка и ротвайлера имам други планове :))))))))
05.11.2010 17:14
01.12.2010 22:51
13.12.2010 13:30
13.12.2010 13:48
Ти не мислиш много............
Не си разбрал какво имам предвид. Кокера дори да се превърне в звяр, той няма физическите способности да убие човек. Всяко едро куче е потенциален убиец, тук влизат и някои по дребни породи. Техните собственици трябва да изкарват специални курсове преди да придобият правото да притежават подобни кучета.
Това е компромисен вариант. Аз лично съм за забрана за свободното им отглеждане. Не ангажирам никой с моето мнение.
НИКЪДЕ В ПОСТИНГА НЕ СПОМЕНАВАМ ЗА ЗАБРАНА.
Ние можем да предотвратим нападенията на кучета над хора посредством разбиране на кучешката психология. Собствениците на кучета, обществото и особено тези, чиято работа е да осигурят безопасността на обществото, могат да живеят в хармония с кучетата като осигуряват правилните грижи и комуникация с животните.
Доказал съм, че това е истина.
Сизър Милан
Ние можем да предотвратим нападенията на кучета над хора посредством разбиране на кучешката психология. Собствениците на кучета, обществото и особено тези, чиято работа е да осигурят безопасността на обществото, могат да живеят в хармония с кучетата като осигуряват правилните грижи и комуникация с животните.
Доказал съм, че това е истина.
Сизър Милан
Кучето е куче, човекът е човек.
Кучето не е никакъв приятел на човека. То е един биологичен вид, който човекът е опитомил и използва и до ден днешен за разни цели. Повтарям, ИЗПОЛЗВА.
Има кучета убийци. След целенасочено провеждане на ИЗКУСТВЕНА СЕЛЕКЦИЯ, човекът закрепва различни белези у опитомените животни. Така е и при конете и при свинете, и при кокошките. Не мога да живея в хармония с бездомно куче, така както не искам мечката да живее с мен в хармония, ако аз отида да скитам из гората.
18.01.2011 03:09
Кучето не е никакъв приятел на човека. То е един биологичен вид, който човекът е опитомил и използва и до ден днешен за разни цели. Повтарям, ИЗПОЛЗВА.
Има кучета убийци.
Това сериозно ли произлиза от пръстите на човек, гледащ куче?
А-х-а. Ти определено си един светъл пример за това, че българина има една особеност, която го отличава от всички - той разбира от всичко!
Склонна съм да вярвам, че Сийзър Милан би се справил с всяко нашенско куче с проблемно поведение, но се обзалагам, че даже Повелителят на кучетата ще удари на камък, ако реши да образова нашенския "кучестопанин" = такива като тебе. :))) Многократно ти е казано, че НЯМА ПОРОДА, СЕЛЕКЦИОНИРАНА ДА УБИВА ХОРА! Бесзмислено е да ти отговарям повече! Хората ти пишат едно, а ти ЗНАЕЩИЯ!, четеш като дявола евангелието.
Да продължа, е все едно да наливам вода в съдран чувал. Направо е потресаващо колко много хора са готови да прегърнат породна дискриминация само и само да не си строшат рахатлъка, щото си мислят, че ще излязат сухи от водата.
А горните постове за питбулите и това, че ротвайлера, едва ли не, не става за нищо, просто ще ги пропусна покрай очите си, защото са едни от най-абсурдните глупости - на такива има да се смеят от тук и до исладският облак.
Само едно ще кажа - питбула дори не е работна порода! :)
"Пишеш пълни глупости" е лесно доказване на друга теза. :))))))))
Кучето е опитомено, за да служи на човека. После сме решили да се лигавим с него.
Не четеш правилно.
Аз знам, че забрана за отглеждане на тези породи е невъзможна, но искам специални условия, при които да става това отглеждане. ПОВТАРЯМ, СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ. Не мога да слагам под общ знаменател кокер и ротвайлер. Не става!!!!!!!!
Аз искам да отглеждам мечка в нас, ама не става вече, искам да си гледам и язовец ма пак не става.
Ротйлерът е работно куче, начало още в римската империя, водено е по битки, сигурно, за да лиже противниците.:))))))))))) После става овчарско куче, и после незнайно защо, полицейско и военно куче, сигурно заради милия му нрав.
Не знам някъде да съм казвал, че питбулът е работна порода, но е възможно. Но той от близо два века си е куче за боеве с кучета. Първо в Англия и Ирландия и после в щатите.Изкуствен селект насочен към "най-добрият боец". Те и сегамасово разкъсват бездомни кучета или домашни от други породи. Скоро един малоумник в едно училище търчеше като луд и търсеше запалка, за да накара тъпото си псе да пусне някакво мезлезче. Представям си захапано дете.
Хора като теб са ми ясни като бял ден. за вас кучетата са над хората. Еми не са. И най тъпия човек е по-ценен от кучешкия живот. Забравяте , че сте хора.