Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2011 10:41 - Хрътките хванали педофил...........
Автор: rat Категория: Други   
Прочетен: 12555 Коментари: 28 Гласове:
16

Последна промяна: 25.01.2011 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Думата „педофилия“ идва от гръцкото παιδοφιλία (paidophilia): παῖς (pais), „дете“ and φιλία (philia), „приятелство“. Древногръцките поети са изковали думата paidophilia или като производна на paiderastia (педерастия),[26] или обратното.

Като клиничен термин понятието paedophilia erotica е създадено през 1886 г. от виенския психиатър Рихард фон Крафт-Ебинг в книгата му Psychopathia Sexualis.[27] В нея той описва следните нейни характеристики:

  • Сексуалното влечение е само към деца в предпубертетна възраст. Този интерес не продължава след появата на първи наченки на окосмяване в пубисната област.
  • Сексуалното влечение е само към деца в предпубертетна възраст и не включва деца в пубертетна възраст.
  • Сексуалният интерес е постоянен във времето.

Крафт-Ебинг класифицира възрастните, изпитващи влечение към деца, в три групи:

  1. педофили
  2. сурогати (детето се използва като достъпен заместител на иначе предпочитан, но недостъпен към момента възрастен сексуален обект)
  3. садисти
Източник Уикипедия.


"Хрътките" заловиха педофил. Пуснали си примамката в интернет и хоп, хванали, както те се изразиха "голям педофил". Само дето,  аз мисля, че те са хванали сексуален маниак. Може да се каже, че е и донякъде извратеняк, но не мисля, че е педофил. И това добре се вижда в постнатото по-горе определение за педофилията. Подчертавам, че това е научното определение. Законодателното е малко по-различно.
Скъпа гилдия на "журналята"(медиите), търсенето на популярност е нещо хубаво ама малко насилвате нещата. Вие господа медии, замисляли ли сте се, как влияят "извратените" филми, които често пускате или "страхотните" реклами, които въртите нон-стоп. Има една реклама, която на никой не прави впечатление. Рекламата е на м-тел и нейното съдържание е меко казано идиотско. "Сещате ли се, коя съм аз?  Мила, Бе. Онази дето има 1000 безплатни смса. И какво правя по цял ден. Пращам смси, НА НЕПОЗНАТИ. ДНЕС ПАК ИМАМ СРЕЩА". И следва сценка, в която мъжка ръка, стиска при срещата ръчичката на видимо малолетната Мила в някакво кафене. Ето как вие "журналята" деградирате подрастващите. Създавате начин на мислене у тях. Това е проблемът. Иначе "мъже", които ще клъвнат на покана за секс с "ученичка" има адски много. Отидете в един клуб или училище и вижте как изглеждат момичетата на 15-16 години. Те са ЖЕНИ с напълноразвити първични и вторични женски полови белези. И като добавим начина им на обличане и гримиране, изцяло откопиран от вашите тъпанарски предавания за "мода" и вашите безумни интервюта   с измислени  "звезди" и става страшно. Отвсякъде бълва само секс, съблазън и леко поведение. Там насочете борбата. Там концентрирайте действията си. ПРЕВЕНЦИЯ е това. Другото си е живо търсене на скандалното заради евтина популярност.
Истинските педофили си падат по ДЕЦА в предпубертетна възраст. Те са тежко болни. Вие не сте хванали педофил, а сте хванали дърт перверзник, който си пада по млади девойки, което пак си е престъпление разбира се, но с доста по-различен отенък. Така мисля, поне от това, което видях във вашето предаване.
И ТЕ ТАКА....................... 



Тагове:   педофил,   хрътките,


Гласувай:
17



1. karambol5 - И те така, ама кой да те чуе
24.01.2011 11:06
И те така, ама кой да те чуе
цитирай
2. rpatel - Добре, де не е точно педофил, но ти би ...
24.01.2011 11:07
Добре, де не е точно педофил, но ти би ли се зарадвал ако разбереш, че 15 годишната ти дъщеря излиза с 50 годишен? Аз не бих. Гледах въпросното предаване и не намирам в него нищо нередно. Това, че едно момиче е на 15, а не на 10, означава ли, че няма право на защита? Защото колкото и да им се иска на тези момичета да са големи, те са си деца и ние като общество сме длъжни да направим всичко възможно да не са изложени на риск. Така, че май единсвената "грешка" на Хрътките е, че наричат този педофил, а не развратник, но иначе и едното и другото са си тежки престъпления! Какво като едно момиче е навлязло в пуберитета, това означава ли, че вече не е дете? Ами то по тая логика, дай да предложим пълнолетието да е на 14 години, че поне се знае официално, че след тая възраст вече могат да правят каквото си искат. Не че на въпросните тийнове, не им се иска да е така, но както знаем да си пълнолетен не означава само да имаш права, но и много задължения!
цитирай
3. karambol5 - rpatel, прав си и ти, но съм съгла...
24.01.2011 11:15
rpatel , прав си и ти ,но съм съгласен ,че същите тези телевизии бълват рекками / а и не само / ,които провокират тинейджъртие да им подражават . Има и куп други рекламни недомислици ,които сега няма да коментирам .
Бих осъдил този човек за склоняване към проституция ,защото по определение той не е педофил .
цитирай
4. rat - Добре, де не е точно педофил, но ти би ...
24.01.2011 11:19
rpatel написа:
Добре, де не е точно педофил, но ти би ли се зарадвал ако разбереш, че 15 годишната ти дъщеря излиза с 50 годишен? Аз не бих. Гледах въпросното предаване и не намирам в него нищо нередно. Това, че едно момиче е на 15, а не на 10, означава ли, че няма право на защита? Защото колкото и да им се иска на тези момичета да са големи, те са си деца и ние като общество сме длъжни да направим всичко възможно да не са изложени на риск. Така, че май единсвената "грешка" на Хрътките е, че наричат този педофил, а не развратник, но иначе и едното и другото са си тежки престъпления! Какво като едно момиче е навлязло в пуберитета, това означава ли, че вече не е дете? Ами то по тая логика, дай да предложим пълнолетието да е на 14 години, че поне се знае официално, че след тая възраст вече могат да правят каквото си искат. Не че на въпросните тийнове, не им се иска да е така, но както знаем да си пълнолетен не означава само да имаш права, но и много задължения!

Никъде не съм оправдал постъпката!!!!!!!!!!!
Малолетен и непълнолетен са различни неща.
едно момиче на 15 нее толкова беззащитно (умствено), колкото дете на 6, каквато най-често е педофилската мишена. Да ходиш на среща с непознат в кафе????????????????? Помисли малко, доброволно отиваш там. Момиче на 15.
Медиите създават огромни проблеми, а после лекуват дреболии. Това имах предвид.
Най-големите бандити спонсорират строежи на църкви!!!!!!!!!!! Защо?
цитирай
5. karambol5 - Най-големите бандити спонсорират ...
24.01.2011 11:23
Най-големите бандити спонсорират строежи на църкви!!!!!!!!!!! Защо?

Защото си мислят ,че могат да направят сделка с Господ !
Не става ! Не може да строиш църква и да си мислш ,че ако продължиш да живееш по същия начин ще ти е простено .
цитирай
6. анонимен - Хайде сега журналистите виновни. . ...
24.01.2011 11:23
Хайде сега журналистите виновни... Как все номираме извинения само да не сме виновни ние. Ако това ви прови по-спокойни и невинни продължавайте да мислите така
цитирай
7. rat - Хайде сега журналистите виновни. . ...
24.01.2011 11:26
анонимен написа:
Хайде сега журналистите виновни... Как все номираме извинения само да не сме виновни ние. Ако това ви прови по-спокойни и невинни продължавайте да мислите така


Вникни малко по-дълбоко в темата.
За мен медиите са с огромна вина за всичко, което се случва около нас.
цитирай
8. анонимен - Прав/а си!
24.01.2011 11:26
Това трябва да се публикува в сайта на bTV. Има извратеняци, на които все им се иска младичко или за направа на порно филми, но мисля, че първите са много повече. Комплексирани типове, които по този начин искат да избягат от мисълта, че младостта си отива. Залъгват се.
Обаче. Нека поговорим и за малките госпожици. Какви малки госпожици? Много сериозно семейството трябва да се грижи за тях. Копират силиконките и плейметки и си мислят, че това нещо страхотно. Доброволно тръгват след по-възрастните и очакват пари. Нищо друго - пари.
цитирай
9. alchemist - Лекото поведение
24.01.2011 11:29
се насажда предимно от медиите(телевизия, списания, радио и др.), затова вина има цялото общество. Непрекъснато се изтипосват по списания, вестници разни нахлепани певачки в оскъдно облекло и скандален начин на живот. Ами детето каква вина има, че почти ежесекундно го заливат с духовна помия? Сега някои ще ревнат: Родителите са виновни. Виновни с какво? Че се блъскат за някой изедник от сутрин до вечер за някаква мижава заплата и нямат време да обърнат внимание на децата си.
Обществото ни е болно - това е само симптом.
цитирай
10. анонимен - В големия брадър имаше данни за т...
24.01.2011 11:58
В големия брадър имаше данни за такова явление при едни от участниците, което бе подминато от полицията и органите.

Имаше акции по разни нощни заведения заради секс на живо, а в предаването на опосумите - същото, от къщата, се предаваше до милиони телевизионни приемници.

Защо не се предприемат мерки от полицията срещу развращаващи телевизионни предавания?

Срещу пошли, развращаващи телевизионни реклами?

Срещу предавания, които слагат "червена точка" заради нецензурен език, а повторенията им се предават по обяд?

Къде е СЕМ? Къде е полицията в тези случаи?
цитирай
11. irina1988 - Телевизията и предаванията не са ...
24.01.2011 13:21
Телевизията и предаванията не са виновни. Виновни са родителите, че вече нямат време да възпитават децата си както трябва, защото се оправдават с това, че винаги са на работа. И после като стане нещо и хоп: "Интернета и телевизията са виновни!"точно защото е най-лесно. А къде са родителите? Къде спят, когато дъщерите им си чатят с разни дърти педофили до среднощ?
цитирай
12. rat - Телевизията и предаванията не са ...
24.01.2011 13:41
irina1988 написа:
Телевизията и предаванията не са виновни. Виновни са родителите, че вече нямат време да възпитават децата си както трябва, защото се оправдават с това, че винаги са на работа. И после като стане нещо и хоп: "Интернета и телевизията са виновни!"точно защото е най-лесно. А къде са родителите? Къде спят, когато дъщерите им си чатят с разни дърти педофили до среднощ?

Съгласен съм, но защо трябва и телевизията да ги мачка. На работа са, защото трябва да се работи на две места, за да си подсигуриш нормален живот.
Медиите са много виновни.
цитирай
13. gothic - Поздравления за постинга!!!
24.01.2011 15:36
А ролята на родителите? Или тя се свежда само до купуването на лъскави парцали, водещи единствено до "още", до степен, в която родителите не могат да смогват. И тогава, уважаеми моралисти, какво идва? Да, извратеняци е имало от най-дълбока древност, има ги днес, ще ги има и докато свят светува. Но какво правят родителите, за да не стават дъщерите им техни жертви? Почни нищо! Поне повечето. Бай дъ уей, широко рекламираните по същите тези медии малолетни цигански майки какво са? Защо някоя медия не излови някого там? Защото не смеят, затова...А като стана дума за медди, някой гледал ли е "Wag the Dog"?
цитирай
14. irina1988 - И по бай Тошово време пак е имало п...
24.01.2011 17:04
И по бай Тошово време пак е имало педофили, само че тогава масмедиите не са били толкова популярни и не се е тръбяло за това навсякъде. Дори по наше време дето аз не се имам за толкоз стара имаше мирки, чатове, флиртчета и глупости и пак момичетата не бяха толкоз разпасани и приличащи на курви нищо, че бяхме на по 12. Играехме пред блока на ластик, а не се чудехме какви сенки да си слагаме. Родителите ни възпитаваха и не се оправдаваха с това, че ходят на работа. А сега е най-лесно да си зарежеш детето пред фейсбука и после като стане нещо: "Въй! Ма тя бременна, ама как като още е девствена?!" Стига с тия медии... да ги обвиним и за наркоманиите, алкохолизма и всичко останало. Всичко си е до разума - ако го имаш, никакви неща няма да те подтикнат към такива неморални действия. Ако има кой да ти каже (родител), кое е правилно и кое не, вместо да те остава сам/а пред компютъра (защото имал работа. Като не можеш да гледаш едно дете не го прави, мога да кажа пък аз. Ние също не сме живели в по-добри времена, ама имаме възпитение, за което тия лапетии само могат да мечтаят). Така, че - за всичко са виновни родителите.
цитирай
15. evilyosha - Това е една много болна тема
24.01.2011 17:52
кой е по-виновен, когато вината се вплита навсякъде... За мен е безспорен приносът на медиите- моделите които насаждат могат да се приемат или отрекат с едно определено съзнание, което пък се формира от родители, училище и общество. Ха сега де. Като кълбо-играчка на котка е, дърпаш и се заплита повече.
Приеми и моите поздравления за постинга си!
цитирай
16. veseliak - Много точен прицел rat
24.01.2011 19:35
Много точен и в поста и в коментарите. Поздравления.
цитирай
17. анонимен - rat,
24.01.2011 19:40
когато някой дърт мазник на 65 години изнасили твоята сестра, племенница, дъщеря , тогава ще ревнеш с пълно гърло, че видите ли педофилите са виновни.
Може ли така с лека ръка да поставяте децата под един знаменател? Те са деца - подрастващи, пубери, любопитни, недоволни, всякакви. И сайтовете за запознанства не са непременно секс сайтове. Друг е въпросът, че и в най-безобидните сайтове дебнат дърти мераклии, които прекрасно знаят как да излъжат едно дете...Я всички отвореняци тук чукайте на дърво и се кръстете да не се случва на вашите деца и близки подобна гнусотия и ги пазете! Ама ги пазете от реални срещи с гадни хора, не само от медиите и от модата! Баси и дървените философи дето сте! :(
цитирай
18. анонимен - И репортерката, и дедото са излъ...
24.01.2011 20:18
И репортерката, и дедото са излъгали със 16 години за възрастта си.

Репортерката трябва да бъде обвинена в геронтофилия.
цитирай
19. анонимен - 15 годишната ученичка трябва да ...
24.01.2011 20:23
15 годишната ученичка трябва да бъде изключена от училище за неморално поведение, да и се намали поведението и да се говори с родителите.
цитирай
20. rat - когато някой дърт мазник на 65 го...
24.01.2011 23:22
анонимен написа:
когато някой дърт мазник на 65 години изнасили твоята сестра, племенница, дъщеря , тогава ще ревнеш с пълно гърло, че видите ли педофилите са виновни.
Може ли така с лека ръка да поставяте децата под един знаменател? Те са деца - подрастващи, пубери, любопитни, недоволни, всякакви. И сайтовете за запознанства не са непременно секс сайтове. Друг е въпросът, че и в най-безобидните сайтове дебнат дърти мераклии, които прекрасно знаят как да излъжат едно дете...Я всички отвореняци тук чукайте на дърво и се кръстете да не се случва на вашите деца и близки подобна гнусотия и ги пазете! Ама ги пазете от реални срещи с гадни хора, не само от медиите и от модата! Баси и дървените философи дето сте! :(

Говорех за лицемерието. Точно тези да са ми морални стожери, нещо не ми се връзва. Ето и сега гледах на Иван и Андрейчо шоуто, и единия репортаж с Бианчето, беше с някакво жиголо, порно актьор, колко му била тарифата, бил спал с 500 жени, бил му дълъг 22 см. Качва я там на някаква секс люлка и показваха как се таковат. И това става в 22:15. Егати порното. Сбъркана ни е нещо работата.
цитирай
21. pegas08 - Rat`ЧЕ, ИНАК СИ ПРАВ. ПОЛОЖЕНИЕТО Е SNAFU!
25.01.2011 07:05
SITUATION
NORMAL
ALL IS
FUCKED UP!

НО ЩЕ СЕ ОПРАВИМ!
ОНЯ С МУСТАЧКИТЕ ЗА КАКВО Е?
цитирай
22. gothic - когато някой дърт мазник на 65 го...
25.01.2011 08:29
анонимен написа:
когато някой дърт мазник на 65 години изнасили твоята сестра, племенница, дъщеря , тогава ще ревнеш с пълно гърло, че видите ли педофилите са виновни.
Може ли така с лека ръка да поставяте децата под един знаменател? Те са деца - подрастващи, пубери, любопитни, недоволни, всякакви. И сайтовете за запознанства не са непременно секс сайтове. Друг е въпросът, че и в най-безобидните сайтове дебнат дърти мераклии, които прекрасно знаят как да излъжат едно дете...Я всички отвореняци тук чукайте на дърво и се кръстете да не се случва на вашите деца и близки подобна гнусотия и ги пазете! Ама ги пазете от реални срещи с гадни хора, не само от медиите и от модата! Баси и дървените философи дето сте! :(



Анонимна (не се съмнявам че си жена), ако ти не опазиш дъщеря си от негативното влияние на рекламите, медиите и пиара, ще ти е много, ама много трудно да я опазиш и от срещи на живо. Бог да ти е на помощ, ако не насочиш любопитството на твоята пуберка във вярната посока. Защото детето си избира пътя, но жалоните по него се слагат от родителите. И те се наричат ценности.
цитирай
23. benra - готик,
25.01.2011 14:48
вярвай ми-не е никак просто...
цитирай
24. gothic - Бени, знам. . . . но това че не е просто ...
25.01.2011 15:12
Бени, знам....но това че не е просто не е оправдание. А мотив да се прави непрекъснато....
цитирай
25. kass - рат,
08.02.2011 14:28
гледах предаването на хрътките и ако си го гледал и ти, то сигурно си обърнал внимание, че ставаше въпрос за склоняване към проституция, защото въпросният господин предлагаше в прав текст спонсорство срещу секс. Както сам разбираш в бедните семейства децата лесно могат да се изкушат и това е противозаконно, дори на няколко пъти прочетоха закона за да е по-ясно. А иначе закона ясно определя разликата между малолетен и непълнолетен. Когато едно дете е във възраст в която учи и не се издържа само, то подобно предложение (секс срещу пари) се счита за престъпление по силата за склоняването към проституция. Възрастните трябва да пазят децата (непълнолетните, учещите, без правото на работа), а не да ги развращават и използват, просто е. Тъй, че в прекия смисъл може и да не е педофил, но в моралния е точно такъв...Не са се свършили жените направили избор да се издържат от подобно "спонсорство" нали?
цитирай
26. rat - До kass
09.02.2011 11:41
Секс срещу спонсорство звучи смешно. Това е недоказуемо. Диамантите за Наоми Кембъл какво са?????????
Малолетните са под 14 години. Непълнолетните са под 18.
"Морален педофил"................
Ако един 25 годишен влезе в нощен клуб и там се запознае с красива "жена", която на сутринта се окаже добре гримирано, едрогърдесто и бързо развиващо се девойче на 16, означава ли, че 25 годишния е педофил? Моят отговор е твърдо НЕ.
Прави го лекомислен, развратен в известна степен, но в никакъв случай педофил.
Педофилията засяга деца момченца или момиченца в много ранна възраст между 4 и 9 години...........там трябва да търсим изродите, защото това е страшното. Тези другите са просто гадни похотливци търсещи свежа плът :))))))))))))))))

цитирай
27. drugi - Хрътките в моите очи
13.03.2011 19:37
http://drugi.blog.bg/hobi/2011/03/05/hrytkite-sreshtu-zakona.699729
http://drugi.blog.bg/hobi/2011/03/13/kucheshki-profesionalizym.706266
цитирай
28. анонимен - Прасето станало на Плъх
20.02.2012 01:44
Прасето станало на Плъх
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rat
Категория: Други
Прочетен: 558136
Постинги: 81
Коментари: 905
Гласове: 1559
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031