Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 14:29 - Нека си спомним за него...........
Автор: rat Категория: Музика   
Прочетен: 2982 Коментари: 4 Гласове:
1



От мен една страхотна песен, за всички, които харесват Тоше Проески. Трябва често да си спомняме за този страхотен певец от Македония. Дори и на английски език изпълнена, тази песен пак въздейства силно, така както поне на мен винаги са ми въздействали песните, написани и изпълнени на  Балканския полуостров.




Гласувай:
1



1. mariani - :(
02.12.2009 14:41
http://www.youtube.com/watch?v=uto0ETws5b8 - тази също...
цитирай
2. chara - Прекрасна музика!
02.12.2009 16:38
Благодаря!
:)
цитирай
3. queerfish - Супер е!
02.12.2009 17:11
Направих бегъл импровизиран опит за превод, защото и текстовете на песните са му супер чувствени!

Най-трудното нещо

Останах цялата нощ близо до теб.
Обичам да слушам как дишаш, как само дишаш!
Бавно пристъпва утрото,
отваря широко очите ми.
Дошло е време
да си отида, да си отида от теб.

Знам, че изглежда лесно просто да си тръгна.
Всичко, за което копнея можеш да го усетиш,
то е вътре във мен.

Най-трудното нещо, което трябва да сторя
е да си тръгна от теб, когато искам да те прегръщам.
Най-трудното нещо във всеки мой ден
е да се обърна и да тръгна. Искам да го знаеш.
Това е най-трудното нещо за мен.

Когато настъпи краят на дните ми след години,
затваряйки очите си искам да видя лицето ти.
Дните ми се струват векове,
като че ли времето е спряло,
където и да отидеш, каквото и да направиш,
искам да знаеш, че винаги ти ще си в мислите ми.

Най-трудното нещо, което трябва да сторя
е да си тръгна от теб, когато искам да те прегръщам.
Най-трудното нещо във всеки мой ден
е да се обърна и да тръгна. Искам да го знаеш.
Това е най-трудното нещо за мен.

Да разплетем ръцете си,
това е най-трудното нещо,
Искам да те накарам да разбереш,
да усещаш любовта ми
докато дойда отново при теб.
Това е най-трудното нещо

Най-трудното нещо, което трябва да сторя
е да си тръгна от теб, когато искам да те прегъръщам.
Най-трудното нещо във всеки мой ден
е да се обърна и да тръгна. Искам да го знаеш.
Това е най-трудното нещо за мен.

Останах цялата нощ близо до теб.
Обичам да слушам как дишаш, как само дишаш!
цитирай
4. rat - Благодаря за чудесният превод.
03.12.2009 09:28
Благодаря за чудесният превод.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rat
Категория: Други
Прочетен: 558213
Постинги: 81
Коментари: 905
Гласове: 1559
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031