Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2009 17:27 - РАСИЗЪМ
Автор: rat Категория: Политика   
Прочетен: 16908 Коментари: 58 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази сутрин отивайки към метростанцията на "Константин Величков", на пресечката на "Сливница" и "Габрово" видях голям лъскав и скъп джип, който правеше доста сръчни маневри между колите. Когато наближи към мен погледнах към шофьорското място и там за моя голяма изненада видях да седи слабичка млада жена с черна забрадка от арабски произход. Стана ми малко смешно в първия момент, но после се замислих, дали ако там седеше руса мацка с овчи обем на главата или фатална брюнетка вързана на конска опашка, аз щях да се изненадам? Мисля, че нямаше да ми направят впечатление. Но защо реагирах така? С какво жената от арабски произход със забрадка на главата е по различна. И тя е човек със своите мисли, терзания, преживявания, любови и т.н. и т.н.
Разбира се, всички тези мисли не нахлуха в главата ми просто така. Те бяха започнали още преди няколко дни, когато зачетох едни коментари тук, развихрили се около един постинг за детските надбавки и колко струвала на държавата издръжката на цитирам: "едно цигане".  Постинга се казваше ТЕХНОЛОГИЯ на ЗЛОТО - Детските на Циганчетата. Самият постинг е трудно да бъде оприличен като расистки, но не разбирам мястото му в препоръчани, особено след расистките изстъпления при коментарите.
Никога не съм разбирал расизма. Да, аз съм бял със светли очи, но това не ме прави по различен, по способен или по умен от някой с червена, черна жълта или лилава кожа. Мамка му не разбирам расовото делене на хората. Разбирам деление на чалгаджии и диско фенове, на левскари и цесекари, на бираджии и водкаджии, но да се делим по расов признак е крайна идиотщина.
Някой дори се опита да сравнява РАСИЗМА с патриотизъм и национализъм, расизъм означавало любов към родината и нацията, представяте ли си докъде може да стигне човешката лудост. Народите винаги са били съвкупност от различни раси и така са се формирали в исторически и еволюционен аспект, но както и да е, няма да задълбавам в излишни обяснения. Зачитайки по надолу открих коментар който вече надмина и най-смелите ми очаквания за човешката простотия, бебетата циганчета се познавали по "сините дупета", а някой отдолу добави "по лилавите венци", "по венците". Сякаш говореха за животни. Почувствах се телепортиран назад във времето в онези смутни времена в САЩ, когато хора с бели конусовидни качулки в жалкият си комплексарски напън са обвинявали чернокожите за какво ли не, дори и за лошото време.
За да бъдеш расист, трябва да бъдеш уникално ограничен човек, акъла не може да ми го побере дори. Чистотата на расата, що за тъпизъм, и то когато си потомък на народ населявал повече от хилядолетие територия разположена на кръстопът, кой ли не си е хвърлил семето тук. И това се вижда само с една кратка разходка по улицата. Красиви лица, руси, тъмни, бели, мургави, високи, ниски, едри, слаби, генетично многогбразие..........с една дума красота. За разлика от много народи страдащи от инбридинг и с изключително беден генетичен материал. Не може г-да в 21 век ние да вадим призрака на расизма. Никой няма права да се изживява за избран, за нещо повече от другия, ние всички сме еднакви, колкото и да не ви се вярва или иска. Простата истина е , че на някои от нас им се дава шанс да се изградят като индивиди в нормална среда, а други нямат този шанс. Искам поне за ден да бъдете циганин с две висши образование и да видите наравно ли сте поставен с българин, турчин или сърбин с едно висше образование. Не сте и никога няма да бъдете, докато има хора, за които расизъм означава национализъм и патриотизъм. Държавността и различните народности формират нациите, а не расата или разновидността. Поне аз смятам така.
Проблемите са в нас самите, децата са невинни създания и не носят никаква вина за света, в който се раждат и условията в които растат и се развиват.
Давам и линкче към една много любима моя песен, тя е заредена с доста песимизъм, но има доста голям смисъл, и човек може да направи доста житейски изводи от нея. Там се пее точно за едни такива неща, "които никога няма да се променят".
Поздрави от мен.




Тагове:   расизъм,


Гласувай:
8



1. анонимен - Поздравления за добронамерените ...
24.09.2009 18:14
Поздравления за добронамерените ти постове, човече, но от тях личат думите на един интелектуален, но силно наивен човек, който живее повече книжно, отколкото реално. Прости ми, че ти правя оценка.
Колкото до циганите-ясно е, че те са единственият етнос, който никога не е имал движения за собствена държава никъде по света или за автономна република... Няма други паразити като тях-те винаги се прикрепват някъде и смучат чуждите блага. Има нищожен процент изключения, но правилото говори изцяло против тях.
Не ме разбирай погрешно. Не съм расист. Не искам нищо лошо да им се случва. Винаги съм толерантен и бих се радвал да се лъжа за този етнос. Няма по-хубаво от това да се променят към добро. Но не би. Просто виждам нещата в тяхната същност и причинност. Европейският Съюз знае какво зло са циганите и прави всичко възможно техните права да са по-големи от нашите, ние да бъдем потискани от тях, само и само циганите да са добре тук и да не ходят по другите държави на Запад. Просто е. Повечето хора вече го разбраха, чудя се как ти не го знаеш, а явно мислиш по тези въпроси.
Прочетох и поста ти за православната църква и мнението ти как от пловдивския Николай се чувствал свеж полъх. Или си супер наивен или обслужваш много сериозни и добре платени интереси. Свещенници като Николай пловдивски биха накарали и непредубедения човек да повярва, че последните дни на света наистина са настъпили и злото е тук, щом дори служители на църквата гледат с такъв лумпенизиран, оскотял и налудничав поглед. Нямам нищо против него по принцип, няма дори да го упреквам в нечисти сделки и цели, за каквито всички говорят. Просто той е много под представата ми за нормален и достоен човек, да не говорим, че критериите за свещенник трябва да са с пъти по-високи.
Поздрави!
цитирай
2. анонимен - расист
24.09.2009 18:41
Такива глупачета като тоза винаги са ми късали нервите.Расизма е нормална и естествена човешка реакция.Това е идиот с промит от телевизията мозък,който използва клишета като "всички сме равни","всички са еднакви" НЕ! съвсем не всички са равни и еднакви.Нужно е просто да се направи една статистика на убийствата на цигани над българи и обратното и ще се види,че престъпността има етнос!Те са тези,които ако ние не се вдигнем в скоро време живи ще ни погребат.А защо примерно трябва да се запази "червенобузата костенурка",а за расата няма значение дали ще остане като такава.Както и да е по този въпрос може да се говори много.Мисля все пак,че има трезво мислещи хора и че индивидите като този са по-малко! 14/88 Толерантността поражда омраза!
цитирай
3. lambo - Аз съм "расиста" - автора на този пост
24.09.2009 18:54
"ТЕХНОЛОГИЯ на ЗЛОТО - Детските на Циганчетата"

Съдържанието на поста ми може да се предаде с едно изречение ...

"ЗАЩО на БЕЛИТЕ ДЕЦА са СПРЕНИ МИЗЕРНИТЕ ДЕТСКИ от 35 ЛВ., А В СЪЩОТО ВРЕМЕ на ЦИГАНЧЕТАТА, ДЕТСКИТЕ НЕ САМО НЕ СА СПРЕНИ, А СА ТРОЙНИ - 122 ЛВ. ?!"

Всеки може да го прочете и тогава ще рабере че расизъм има, но срещу нас - белите.
Искам всички деца, независимо какви са по цвят в БГ, да получават детски, и тези детски да са еднакви.

Толкова много ли искам ? И кое тук ме прави обвиняем ?!

Между другото поста ми стоя само 3 часа в "Препоръчано" и своевременно го изтриха от там.

Аз никакъв коментар не съм изтрил и няма да изтрия. Няма да стане ...
цитирай
4. анонимен - циганин господ няма
24.09.2009 18:57
Интересно,никой няма нищо против арменците,турците,евреите,а щом стане дума за циганите и хоп!-РАСИЗЪМ!Или си пристрастен,или си наивен!Да си чувал думичката "дас"?Щото аз съм я чувал не един път!Ако не знаеш,означава "роб"!За циганите "роб" не е социално-политическа категория,а просто човек,който работи!За тях е унижение да работят!Вършат го само в краен случай!И при първа възможност спират!Те са по измамата,лъжата,далаверата!Проституцията,просията и кражбата са просто начини да се печелят пари!Нормално е ХОРАТА да реагират по този начин!Съжалявам,но това не е расизъм!Както е казал Декарт,първо да си определим понятията,после да спорим!Бъди здрав!
цитирай
5. анонимен - Няколко въпросчета?
24.09.2009 19:11
1."Разбирам деление на чалгаджии и диско фенове, на левскари и цесекари, на бираджии и водкаджии..."-цитат
По тази логика не трябва ли да имаме толерантност към всички различни?
2. Ако (хипотетично погледнато, разбира се) Вашата майка/баба/сестра бъде изнасилена и убита по най-жесток начин, отново ли така толерантно ще гледате на т.нар. дискриминация на циганите в БГ.
Честно казано, не съм чела поста на lambo (обещавам да го прочета), но още от заглавието мисля, че ще се съглася с него. За коментарите не мога да кажа.
И последно, за да не става дълъг коментара. Когато видя циганин с две висши образования наравно с мен на интервю, тържествено обещавам да се откажа от мястото в негова полза.
Поздрави и с най-добри чувства: redhead
цитирай
6. анонимен - Аз съм расист!
24.09.2009 19:16
Аз съм расист.
Разбрах го, когато на гости ми дойде едно момче от Африка. Бая черен си беше! И съвсем натурален.
После един приятел се ожени за жена от Африка.
Бях потресен, вътрешно, от това колко сме различни. В много отношения.

Различна история, различна среда, различни критерии за красиво и грозно, за вкусно и не-вкусно. Различен начин на обличане, различни житейски стойности ...

Само в едно нещо не намерих разлика.
Всеки иска да живее по-добре.
Всеки обича да се усмихва.
Всеки иска да бъде обичан.

Какво пък ... моята жена е от "белите" държави. Сигурно мен там ме гледат като "боклук".
Значи не мога да си позволя да бъда расист!

Защото един луд беше казал "Правете на другите това, което искате да се прави на вас."
цитирай
7. анонимен - Само дето, на края 2Pac казва - &q...
24.09.2009 19:47
Само дето, на края 2Pac казва - "Some things, will never change"!!!!!А и като говорим за цигани, наистина, знаеш ли колко са българите и колко са циганите по затворите!!Ако си гледал репортажи по новините, мисля си забелязал!!!
цитирай
8. grigorsimov - Хората не са еднакви, а са различни!
24.09.2009 21:45
Както няма двама еднакви човека, така и народите или нациите са различни, а още повече - расите!
И ако на вас ви е все едно или даже ще ви е интересно, светът да стане "глобално вавилонско стълпотворение", каквато е и целта на световните господари, то жалко за вас, че собственото ви мнение или убеждение никак не се различава от ежедневната и ежеминутната демагогска пропаганда - от медиите, от книгите и от училищните учебници!
Добронамереността не е достатъчна, а е нужен и разум, и много повече знание, от това, което получаваме от официалните – съвсем не добронамерени източници!
цитирай
9. анонимен - ако расизма е това че искам да са о...
24.09.2009 22:38
ако расизма е това че искам да са образовани - да расист съм.
ако расизма е това че искам да се къпят поне веднаж на 3 дена - да расист съм.
ако расизма е това да не ми бутат чавето си за да им дам стотинки - да расист съм.
ако расизма е това да си плащат сметките и задълженията - да расист съм
ако расизъм е това да не срещам повече НЕРЕГИСТРИРАНИ И НЕОТГОВАРЯЩИ НА ЗДП И ППЗДП каруци в София - да расист съм
примери -
03-07 2009 г. опашка в НОИ за регистрация, чакаме 20 души.
идвата две жени /не казвам циганки/ и директно искат да влязат. обяснява им се че има списък и трябва да се запишат. и хоп проблем - те не могат да пишат.
намери се добра душа записа ги.
ДНЕС 24.09.2009 ЕДНА ЖЕНА / ПАК НЕ КАЗВАМ ЦИГАНКА/ пак неграмотна помолила друга добра душа да и попълни документите.
да ама нещо не допълнила душата. и съответно идва при мен да и попълня отново документите.
ама не съм добра душа. мразя когато неграмотни и продаващи се за кебапче и бира ми определят живота.
отказах с вътрешно удоволствие.
да се оправят.
ако всички постъпят като мен тогава няма неграмотните да определят как да живеем.
интереснно ми е прехода на мислите Ви как от жена с арабска шамия изведнаж стигате до основния проблем на българите.
хайде четете пишете и със здраве.
и отделете един ден поне да постоите в НОИ - там където се раздават помощите.
ще размислите но трябва време
цитирай
10. анонимен - "...С какво е по различна?..."
24.09.2009 23:13
С вярата си!Която не се връзва с моята и за разлика от нейната моята не преследва неверници идиот!
цитирай
11. анонимен - rasizym!!!
25.09.2009 00:08
Tozi si e baq slepichyk!
Gorkiq!
цитирай
12. borsi - Мисля, че законите е необходимо да ...
25.09.2009 01:10
Мисля, че законите е необходимо да за за всички. ако аз си плащам тока искам и другите да си го плащат, ако държавата няма пари за български деца да спре тези за циганските. В момента точно българите са жертва на расизъм, а не друг.
А кой какъв цвят му е кожата няма никакво значение.
цитирай
13. rat - Ще отговарям какво друго може да ...
25.09.2009 08:59
Ще отговарям какво друго може да направи един наивник. Точно това, да отговаря. започвам отгоре надолу.
1. анонимен - Аз не съм наивник. Работил съм на доста места. Работил съм с най-различни хора. Има добри и лоши хора, във всеки етнос, работливи и мързеливи също. Може би циганите не са имали възможност никога да имат дърржава, нека не забравяме, че много по "интелектуално развити" етноси до преди десетилетия също нямаха своя държава. Определено мися, че си расист. Ти говориш за циганите сякаш си нещо повече от тях, и ги поставяш под общ знаменател, а това те прави расист. За дядо Николай тук не е мястото да се коментира.
2. анонимен - госпидинЧо, ти си човек от миналото, вдигни очи и виж колко красив и разнообразен е света. Червенобузата костенурка е ВИД, а не раса. Ти си същия БИОЛОГИЧЕН ВИД като циганите. Ти не бива да говориш за толерантност, защото си далеч от нея.
3. lambo - Ако не си забелязал, аз ясно и точно написах, че твоят постинг не е расистки, по своят смисъл. Но определено е близко до поставянето на разделителна линия между нас и тях.
4. анонимен - прочети ми добре постинга, говоря за расизма като явление, в България то е най-ярко спрямо циганите. Сигурно защото ги мързи да работят само те ходят да ти събират смръдливите кофи от улиците.
5. анонимен - никой не се ражда чалга или диско фен, но всички се раждаме носейки своята раса и цвтя на кожата, това имах предвид.
6. анонимен- Определено си расист. Но ти бъркаш тотално културни особености и расова принадлежност, едното се придобива в зависимост от заобикалящата среда, а другото ти е по рождение и си го носиш в гените.
7. анонимен - знам адски добре какво се казва накрая на песента и съм го написал. 2pac e бил доста отчаян от живота, когато е правил тази песен, нормално е да каже точно това и да бъде песимист.
8. grigorsimov - Няма нищо общо между раса и нация или народ. Последните две понятия са исторически натоварени и са свързани с редица културни, религиозни и политически фактори при своето формиране. Често един народ се образува в резултат на смесване и в последствие размиване на расовата принадлежност. Но това са дълги теми за обсъждане тук и сега.
9. анонимен - Кой си ти , че да казваш кой как да живее своя живот и какъв трябва да бъде. А за жената със забрадката, просто се замислих защо да не може в училище със забрадка и кръст, а да може с блузка с щампа на металика, но и това е друга тема.
10. Да идиот съм, че ти отговарям. Вярата не се придобива по рождение.
11. анонимен - Не Ви разбрах какво точно искате да ми кажете. Ако имате проблем с кирилицата, отидете на вечерно училище.
12. borsi - За спазването на законите отговарят държавните органи, а не босите и сополиви деца от ромски произход. Иначе съм напълно съгласен с коментара.
цитирай
14. анонимен - "на моиту шъ е пък"
25.09.2009 09:22
За "смръдливите кофи" ли се хвана?Явно съм те надценил!Този разговор е безполезен!Нищо лично!
цитирай
15. rat - За "смръдливите кофи" ...
25.09.2009 09:47
анонимен написа:
За "смръдливите кофи" ли се хвана?Явно съм те надценил!Този разговор е безполезен!Нищо лично!

Аз за разлика от много хора съм далеч от мисълта, че знам всичко за живота. Дали си ме надценил или не слабо ме интересува. Мъчно ми е за хора, които смята разговорите за безполезни, за мен няма безполезен разговор. Винаги когато са спирали разговорите са започвали касапниците и в буквалния и в преносния смисъл..
цитирай
16. monarchism - Егалитаризмът е много опасно нещо.
25.09.2009 10:09
Егалитаризмът е много опасно нещо.
цитирай
17. lambo - до rat
25.09.2009 10:16
Най-после признаваш, че моя пост не е расистки.
Но как така стана, че когато се заговори за расизъм, общественото съзнание АВТОМАТИЧНО го свързва само с белия расизъм срещу цветните ?! Как стана тая работа ?!

Защото в този свят има черен и мургав расизъм, които не са по-малко опасни от белия такъв.

Именно за такъв бесен мургав расизъм говоря аз.
Вече над 65 години, цялата власт в България е в ръцете на хора със циганско-хазарски произход:
Яшар (Т. Живков), Георги Йорданов, Сорос, Луканов, Ж.Желев, Аамет Исмаил (Доган), Гео Юрай (Пирински), И. Костов, Кобурга, Седефчо, Яков (Станишев), Болен Сидер и т.н.

И затова тези горните спряха детските от 35 лв. на половин милион българчета, а утроиха детските на 122 лв., за половин милион циганчета.

Ако не ги спрем, тези мургави расисти няма да се спрат, докато и последното бяло дете, не изчезне от родилните домове.
цитирай
18. rat - Егалитаризмът е много опасно нещо. ...
25.09.2009 10:19
monarchism написа:
Егалитаризмът е много опасно нещо.

Обожавам френската революция, като историческо събитие. Никой не се ражда готов и способен да бъде лидер, историята го е доказвала откакто свят светува. Пълно е с комични и жалки престолонаследници.
Елитаризмът е адска отживелица. Уви той намира своето място и сега в нечии глави.
Бих казал няколко "прекрасни" думички и за масонството, но ми е противно.
цитирай
19. анонимен - Расизмът е нормално явление
25.09.2009 10:20
А българинът с многото си претенции ,без покритие се явява един прост расист .Има такава категория ,която е опасна не само за различните хорапо раса ,но и за пазличните социални слоеве и партийни принадлежности .Колко по прост повече расист !Това е максимата . Показност на нецивилизованост и простотия или криворазбран расизъм . В блога го има в изобилие . Преди известно време и на мен се опитха да го приложат ,самозамаяните блогерки редакторки и поетеси.Т.е културен елит с криворазбрана култура на поведение . Налагане ,показност и наглост на простите над различните ! Парадокса е ,че българи правят расизъм над българи ,единствено изхождайки от положението си в обществото ,където е нормално със сила ,беззаконие и показност да унижаваш себеподобният дори ! Да не говорим за черните.
цитирай
20. rat - Най-после признаваш, че моя пост не ...
25.09.2009 10:21
lambo написа:
Най-после признаваш, че моя пост не е расистки.
Но как така стана, че когато се заговори за расизъм, общественото съзнание АВТОМАТИЧНО го свързва само с белия расизъм срещу цветните ?! Как стана тая работа ?!

Защото в този свят има черен и мургав расизъм, които не са по-малко опасни от белия такъв.

Именно за такъв бесен мургав расизъм говоря аз. Бече над 65 години, цялата власт в България е в ръцете на хора с циганско-хазарски произход:
Яшар (Т. Живков), Георги Йорданов, Сорос, Луканов, Ж.Желев, Аамет Исмаил (Доган), Гео Юрай (Пирински), И. Костов, Кобурга, Седефчо, Яков (СерГей), Болен Сидер и т.н.

И затова тези горните спряха детските от 35 лв. на половин милон българчета, и утроиха детските на 122 лв., за половин милион циганчета.

Ако не ги спрем, тези мургави расисти няма да се спрат, докато и последното бяло дете, не изчезне от родилните домове.

lambo не си прав. Прочети ми добре постинга, още там съм написал, че постингът ти не е расистки.
Разбери, че световен заговор срещу България няма, ние носим вината за всичко, което ни се случва.
цитирай
21. monarchism - Егалитаризмът е много опасно нещо. ...
25.09.2009 10:24
rat написа:
monarchism написа:
Егалитаризмът е много опасно нещо.

Обожавам френската революция, като историческо събитие. Никой не се ражда готов и способен да бъде лидер, историята го е доказвала откакто свят светува. Пълно е с комични и жалки престолонаследници.
Елитаризмът е адска отживелица. Уви той намира своето място и сега в нечии глави.
Бих казал няколко "прекрасни" думички и за масонството, но ми е противно.

Расизмът е ултра консервативно учение, което исторически се противопоставя на егалитаризма.

Френската революция е едно от най-безбожните явления в човешката история.
цитирай
22. rat - Егалитаризмът е много опасно нещо. ...
25.09.2009 10:36
monarchism написа:
rat написа:
monarchism написа:
Егалитаризмът е много опасно нещо.

Обожавам френската революция, като историческо събитие. Никой не се ражда готов и способен да бъде лидер, историята го е доказвала откакто свят светува. Пълно е с комични и жалки престолонаследници.
Елитаризмът е адска отживелица. Уви той намира своето място и сега в нечии глави.
Бих казал няколко "прекрасни" думички и за масонството, но ми е противно.

Расизмът е ултра консервативно учение, което исторически се противопоставя на егалитаризма.

Френската революция е едно от най-безбожните явления в човешката история.

Не не не. Страшно смеси понятията. Генетично обусловената расова принадлежност, няма нищо общо с елитарността. това са съвсем различни понятия. Елит е нещо съвсем различно като понятие от раса. Расата не ти дава принадлежност към определен елит и обратното.
Раса е научен термин, докато елит е някво доста неясно като понятие.
цитирай
23. lambo - до rat
25.09.2009 10:38
Да, световен заговор само срещу БГ няма. Има световен заговор срещу бялата християнска раса. За зла участ, ние сме част от нея.

Автори и управляващи процесите за унищожаване на белите християни са няколко бесни юдо-хазарски банкерски семейства от Уолстрийт в Ню-Йорк и ФЕД във Вашингтон.
Фамилиите Ротшилд, Вартбург, Лазар, Куун, Голдман, Мойзес, Морган, Леман са добре познати.
Нали именно "Лемън" чрез фалита си отприщи световната криза ?

Нали именно същите тези "Лемънс брадърс" изпратиха у нас Миленчо Велчевия, Катев и Искров да сменят изплащането на външния дълг от обезценяващи се долари, в поскъпващи евро. Последните разчети сочат, че общата загуба на БГ от тази врътка, след няколко години ще бъде към 4 млрд. евро. Затова заплатите и пенсиите ни са такива.

А знаеш ли кои са били посредниците при тази сделка ? Две еврейски фирми: "Джей Пи Морган" и "Соломон Смит Барни".
цитирай
24. monarchism - Егалитаризмът е много опасно нещо. ...
25.09.2009 11:21
rat написа:
monarchism написа:
rat написа:
monarchism написа:
Егалитаризмът е много опасно нещо.

Обожавам френската революция, като историческо събитие. Никой не се ражда готов и способен да бъде лидер, историята го е доказвала откакто свят светува. Пълно е с комични и жалки престолонаследници.
Елитаризмът е адска отживелица. Уви той намира своето място и сега в нечии глави.
Бих казал няколко "прекрасни" думички и за масонството, но ми е противно.

Расизмът е ултра консервативно учение, което исторически се противопоставя на егалитаризма.

Френската революция е едно от най-безбожните явления в човешката история.

Не не не. Страшно смеси понятията. Генетично обусловената расова принадлежност, няма нищо общо с елитарността. това са съвсем различни понятия. Елит е нещо съвсем различно като понятие от раса. Расата не ти дава принадлежност към определен елит и обратното.
Раса е научен термин, докато елит е някво доста неясно като понятие.

Напротив, има. За пример веднага мога да дам разликите в костната структура, черепа и кубатурата на мозъка между белите хора и негрите. Разликите между расите са очевидни. Негърският мозък не може да достигне капацитета на белия, както и белия човек трудно би достигнал атлетизма на негъра и т.н. Хората не са равни помежду си. Расологията е много интересна наука, на която за съжаление, след ВСВ, не се обръща сериозно внимание.

Елитът е по-особена група, която обаче задължително трябва да има добри гени. Положителната наследственост задължително се проявява под формата на расов белег.

Не е нужно човек да бъде гений за да види огромните ралзики между отделните човешки цивилизации. Народите на Африка и Европа са се развивали самостоятелно един от друг, но за какви огромни разлики става въпрос?

Апропо, расизмът не е непримирима омраза към другите раси. Това са съвременни тълкувания, които много помагат на левичарската пропаганда, бореща се за "човешки права, солидарност, хуманизъм" и прочее антихристиянски учения.

цитирай
25. rat - Не е истина колко опасно тълкуваш ...
25.09.2009 11:34
Не е истина колко опасно тълкуваш нещата.
Никой все още не е установил пряка връзка между обема и "капацитета на мозъка". Еволюцията е твърде сложна тематика нека не опростяваме така нещата. Не е тук мястото да коментираме произхода на човека. Доказано е, че един абориген е точно толкова умен колкото си и ти, в неговата среда ти си пълна нула, той определено е по интелигентния. Забравяш, че средата е изключително важна.
Как е възможно да кажеш подобно нещо за независимото развитие. Според всички официални научни теории човекът като биологичен вид произхожда от Африка. После вече имаме ярка намеса на едните в развитието на другите, империи, владичества, робства, колонии просто едните надделяват на другите, това не означава, че някой е по умен, просто е по напреднал в някои отношения, по агресивен и т.н и т.н. Има една прекрасна книга -Пушки, вируси и стoмaнa. Кaквo oпрeдeля съдбинитe нa чoвeшкитe oбщeствa на
Джaрeд Meйсън Дaймънд. Там са обяснени доста добре нещата, има и редица факти и доказателства, в защита на това, че човекът като биологичен вид притежава еднакви умствени способности независимо от расата, но редица фактори на околната среда изиграват своята роля върху нивото на неговото умствено развитие, а и като цяло на неговото социално развитие. Да не се отплесваме сега.
цитирай
26. анонимен - Awe рат, човече пробутваш тука едни ...
25.09.2009 12:07
Awe рат, човече пробутваш тука едни теории ама само теории . На практика това твойто е невъзможно. И дори да имаш добри намерения такива хора като теб като цяло повече вредят. Та теорията е едно , ама практиката друго. А следствието е че такива като теб са вредни и то не да речем за французи , американци или англичани и тем подобни , такива хора като теб вредят най-вече на българите. Страна като България поради географското си положение , народопсихология и т.н. да не изброявам има доста специфични фактори трудно може да си позволи такива теории като твойта. Защото вижда се това води изчезването и.
цитирай
27. анонимен - -
25.09.2009 12:49
"...населявал повече от хилядолетие територия разположена на кръстопът, кой ли не си е хвърлил семето тук"
Това за "мешаността" специално на българите (в сравнение с всеки друг народ) е чисто и просто един незнайно защо любим у нас мит.
Изразът за хвърлянето на семето, в който вярвам, че авторът не е вложил нищо обидно, все пак ми звучи изключително обидно...
цитирай
28. анонимен - Много сериали гледаш
25.09.2009 12:55
Расизмът е велико нещо. Той е част от имунната система на човека. Предпазва го от натрапването на неприятна чужда култура и промяна на расата му. Да искаш от някого да е толерантен е като да изискваш от тигър да си затъпи ноктите. Скритата цел на антирасистките послания е разширяване на пазара на големите компании
цитирай
29. анонимен - расист
25.09.2009 13:05
Този "плъх" е очевидно умопомрачен и се опитва да прави copy/paste от някое американско филмче."Приятел",слушането на негърска музика май ти е дошло в повече,СПРИ СЕ! Апсолютно на същите проблеми се набляга във филми,които са далеч от българското общество!Няма никакво място за сравнение.Опитва се да каже едва ли не- вижте ме аз съм расист,колко съм разстроен:).Ако трябва да взимаме нещо от запада,това са високите заплати и развитата инфраструктура.Ако взимаме гей-парадчетата и освен тях в България добавим имигранти от третия свят(малко са ни циганите и турците),то това ще бъде краят ни!Плъх,бъди естествен!
цитирай
30. rat - 26. анонимен - пак ще кажа, че за мен ...
25.09.2009 13:05
26. анонимен - пак ще кажа, че за мен расизмът е чума, която доведе до невиждани ужаси през 20 век и не само. Нагледали сме се и сме се наслушали на геноциди от всякакъв вид. Стига толкова.
27. анонимен - Ти виждал ли си наистина колко многообразен генетично е българския народ, от мургави и космати до силно руси и синеоки мъже и жени ако щеш, е това за какво ти говори, ако не за генетично многообразие. Да вметна само, че островните държави страдат силно от генетично еднообразие и започват видимо да се израждат, на това се казва инбридинг, размножаване единствено вътре в една популация.
28. Расизма е толкова велико нещо, колкото и глобализмът, недей да бъркаш генетично заложената раса със социално културните особености на народите.
цитирай
31. rat - Този "плъх" е очевидно ...
25.09.2009 13:10
анонимен написа:
Този "плъх" е очевидно умопомрачен и се опитва да прави copy/paste от някое американско филмче."Приятел",слушането на негърска музика май ти е дошло в повече,СПРИ СЕ! Апсолютно на същите проблеми се набляга във филми,които са далеч от българското общество!Няма никакво място за сравнение.Опитва се да каже едва ли не- вижте ме аз съм расист,колко съм разстроен:).Ако трябва да взимаме нещо от запада,това са високите заплати и развитата инфраструктура.Ако взимаме гей-парадчетата и освен тях в България добавим имигранти от третия свят(малко са ни циганите и турците),то това ще бъде краят ни!Плъх,бъди естествен!

Не слушам хип хоп. Аз съм естествен и точно за това имам подобен мироглед. Не разбрах само защо намеси гейовете тук. Копи пействането ми е непозната операция.
цитирай
32. анонимен - расист
25.09.2009 13:28
С отговора си към 27 съвсем се закопаваш и тук е мястото да се види защо няма смисъл да се спори с такива като тебе.Първо разправяш колко е разнообразен българския народ,а после даваш за пример как на някакъв остров са започнали да се израждат от еднообразие,няма връзка,а и да-те ако са 5000 човека как няма да не стане това.А копи пействането съвсем не ти е непозната операция и в коментар 29 ти казвам от къде идва това.Мн.добре знам от къде ти е дошла идеята да изсипеш тая пумия за малолетни.Да,и знаеш ли че 2pac е бил в "черните пантери" и е убивал бели само заради цвета на кожата им!Да,и защо първо не чейндж-не статистиката за изнасилвания на чернокожи над бели жени в САЩ.Има я в ю-туб
цитирай
33. rat - С отговора си към 27 съвсем се зак...
25.09.2009 13:37
анонимен написа:
С отговора си към 27 съвсем се закопаваш и тук е мястото да се види защо няма смисъл да се спори с такива като тебе.Първо разправяш колко е разнообразен българския народ,а после даваш за пример как на някакъв остров са започнали да се израждат от еднообразие,няма връзка,а и да-те ако са 5000 човека как няма да не стане това.А копи пействането съвсем не ти е непозната операция и в коментар 29 ти казвам от къде идва това.Мн.добре знам от къде ти е дошла идеята да изсипеш тая пумия за малолетни.Да,и знаеш ли че 2pac е бил в "черните пантери" и е убивал бели само заради цвета на кожата им!Да,и защо първо не чейндж-не статистиката за изнасилвания на чернокожи над бели жени в САЩ.Има я в ю-туб

С толкова много анонимни се обърквам на кой какво отговарям. А да, ти си расиста. хахахах Изобщо не знам толкова неща за 2pac, но човек се учи докато е жив. Не разбирам, точно с какво съм се закопал, знам само, че скандинавците осиновяват деца от ромски произход, но не за да се получи рус и висок мързелив крадльо. хахахаха Ама тези неща са сложни за теб. Знам, че в щатите са изнасилвани адски много деца момичета от африкански произход и това не е влизало в никаква статистика, защотото не са били смятани за хора. Наистина не се чувствай длъжен да коментираш повече, това е моята гледана точка, и адски се радвам, че не мисля като теб.
цитирай
34. анонимен - СЛУШАЙ,ЧЕТИ,МИСЛИ!. Идейната приемственост е бреме
25.09.2009 14:10
за инбридинга си съвсем прав погледни евреите от хиляди години се женят едни за други с някой допускани изключения например разбирасе и погледай някоя оломпиада да видиш дали се развява Израелското знаме на медалите в спорта са кръгла нула цял един народ представяте ли си пък недай боже некоя пандемия да налегне рабовете божи и мога да заявя че само мултиетническите нации като българската ще прешляпат през блатото с просто око се вижда каде болести от нов тип вземат най-много жертви в капсулирани общности дето даже не знаят що е то расизъм щото не са виждали друга раса освен своята.Вземете прост пример от расовите кучета едно такова трябва по до 6-8 месец да му трепериш ваксинки чудеса,че иначе е загубено заради мултиплицирането на едни и същи гени а помияра дет си незнае роднините се търкаля в снега зимата и лятото рови в бунището в блаженно невидение и пет пари не дава за ветеринар,тва общо взето за расите друг е въпроса за културната ценност която един етнос носи и между другото белите хора по света си признават уникалността едни на други и се радват на културното наследство на другите раси и го изучават от стотици години докато те НЕ!!! смятат запада и белите за неверници по точно севера наричат нео културата упадъчна отхвърлят ценностите им и изграждат такива ценности които европа специално е захвърила преди векове наричат ни неверници сатани и какво ли още не и се опитват да наложат културата си навсякаде ама има една приказка ПО БОГАТА КУЛТУРА ПОГЛЪЩА НАЦИИТЕ много повече черните ще стават бели отколкото белите черни в това отношение няма две мнения вижте негрите в америка и тези в африка еми след допира с по богатата култура днешните жители по брега на слоновата кост ги е яд че не са отвлекли и тяхните прародители има го този мохабет из тези страни ако щете вярвайте питайте някой негър дали иска да се върне в африка или някой дали не иска да замине за европа или сащ при така омразните бели дето преоткриха света с цената на много жертви и ся си го пазат еми така е нема кво да се сърдат кой превари той завари да си бяха построили те кораби да дойдат да отвличат те бели да ги карат в Америка ама откъде акъл.докато бях в щатите вървеше една анти-расистка кампания негър измислил пощенската кутия измислил сфетофара и един представител на тяхния "вид" мой приятел ми каза малко е трябва да се постараем още е за тва иде реч... кога ще видим някой циганин да изобрети нещо че да му кажем евала просто трябва да им се насади тази идея че трябва да са активни в обществото и да работят за общото благо пък ако ще и зелени да са се ми е тая дори не искам от тях да учат български или англиийски въобще да бъдат себе си ама да са с нас наравно не щото ние ще им позволим на принципа на просията и добрата воля ами те ще се докажат като достойни щото старанието е майка на успеха а за престъпленията е нелогично да се обвинява
расовата принадлежност по-скоро социалната щото и на мен ми иде като немам пари да задигна некоя торба с жълтици ама добре че намирам решение навреме ами ако нямам пари месец два дупе да ви е яко ако съм гладен а вие минете с жълта чанта и на нея да пише BILLA
цитирай
35. анонимен - Аз съм 26. Анонимен съм защото вече ...
25.09.2009 14:18
Аз съм 26. Анонимен съм защото вече ми е писнало на всякъде да ми искат регистрация само за едното мнение! Товите отговори не струват нищо. Нищо не доказват. Основното ми твърдение е че такива като теб вредят на собствената си държава. Докажи ми че не вредиш това искам! Много държави , по-скоро хората живеещи в тях напоследък все повече признават факта , че е по-добре да се откажат от някои свои права в името на това да се запазят като нация. Това май е вид расизъм, а ?!
цитирай
36. rat - До 34 анонимен
25.09.2009 14:23
Е поне един коментар, в който някой вложи малко мисъл се появи най-накрая. Благодаря за отделеното внимание. Напълно съм съгласен с първата и последната част. Обаче за средната част НЕ. Това за по богатата култура е силно невярно. Спорно е точно какво означава богатство на една култура. За мен индианците са имали далеч по богата култура от техните унищожители, а за инките и ацтеките дори не ми се коментира. Много от колониите на Великобритания след получаване на независимост след това са ги молели да се върнат и това е вярно, но континента Африка не разполага с тези природни богатства, които има северна америка. Факторите определящи кой ще е по по най са комплексни. Като се почне от климат, геология, болести, растителен и животински свят и т.н и т.н. Така че причината едва ли е в това, че африканците са по "тъпи".
цитирай
37. анонимен - Пак 26, дето писах после и с 35. Само ...
25.09.2009 14:25
Пак 26 , дето писах после и с 35 . Само да кажа БРАВО на 34 точно това е положението в момента в света. Подкрепям изцяло мнението му и точно това имах предвид с ограничаването на някои права на америкнците например. Целта е точно да се предпазят от този наплив на емигранти и прилив на култура от преди някой др. век :))
цитирай
38. rat - Аз съм 26. Анонимен съм защото вече ...
25.09.2009 14:27
анонимен написа:
Аз съм 26. Анонимен съм защото вече ми е писнало на всякъде да ми искат регистрация само за едното мнение! Товите отговори не струват нищо. Нищо не доказват. Основното ми твърдение е че такива като теб вредят на собствената си държава. Докажи ми че не вредиш това искам! Много държави , по-скоро хората живеещи в тях напоследък все повече признават факта , че е по-добре да се откажат от някои свои права в името на това да се запазят като нация. Това май е вид расизъм, а ?!

Измори ме бе човек. РАЗБЕРИ, ЧЕ РАСА И НАЦИЯ СА КОРЕННО РАЗЛИЧНИ НЕЩА. Само това разбери и ще видиш че не вредя на никой.
Не ме интересува кой си точно, но има и други анонимни и се обърквам кой кой е.
цитирай
39. анонимен - до рат
25.09.2009 15:01
като богатство на една култура определям и се определят силно материалните технически и социални постежения в този смисъл е по богата културата иначе реално духовните аспекти и изкуството са индивидуални постижения на даден етнос и за тях няма права по която да се състезават за природните фактори си прав късметлии сме че живеем на хубава земя няма тигри и не се налага да пием вода от истискани корени дори сме малко егоисти например Русия САЩ Европейския съюз представляващи цвета на света населени от бяли раси всъщност имат изключително малко население например САЩ и Русия връзват някаде към 500 милиона и не съм сигурен за Европа а пък живеят на дълго и широко на най-добрите земи и пият от най-бистрите потоци тук ресурси като злато петрол са един постфактум днес ни трябват утре не не стават за ядене тъй че некакви петролни кризи и сривове на златото или долара които довеждат до колапса на бялото господство са фантастични сюжети а на хората из Африка ако белите кажат на ся и им спрат водопречиствателните станции и доставките на храни изхода е ясен смърт 10.1 по скалата на Хитлер между другото за истински слепите расисти има една повест на Джек Лондон за която рядко се говори то всъщност е разказ по реално преживяване на автора казва се ,,Хората от Бездната" и ще видите че на расизма не му е нужен цвят за да съществува пък е и добре да се запознаете със страданията на хората доката сами те са били пълновластни господари на половината свят със силни основи в расизма и господството си
цитирай
40. анонимен - Хаймани с хайманите
25.09.2009 15:35
извинявай ама прочетох тук един коментар че антирасистките пропаганди са били цел за влианието на големите компании на чуждите пазари та искамда се обърна специално към него (не че съм ти луд фен нещо и те защитавам ама имам доста материал за размисъл в този неангажиран ден).АБЕ човек добре че големите компании имат умни и освободени от задръжки хора които им разработват стратегиите че ако сложат хора като теб щяха да са чисто и просто едни селски магазини дето като са два три и клиентелата и пазара дефакто се разпределя по родословното дърво на собственика стига с тея паранои за световни конспирации целящи да ни превърнат в СУПЕРПОТРЕБИТЕЛИ щото ако наистина има такива трябва да им помагаш по добре потребители отколкото производители щото ти няма нужда да шиеш 16 часа адидаси и накрая да не можеж да си ги купиш с годишната заплата само трябва да си стиснеш дупето,дори и да си от бедните слоеве на обществото към които се причислявам горделиво и аз,за около 2-3 седмици ще се екипираш от главата до петите без да се налага да гладуваш и да си биеш гъза да не сере айде със здраве
цитирай
41. анонимен - умен
25.09.2009 17:57
Расизма е наука за расите. Когато някоя наука се политизира разбиранията в обществото се поляризира, всичко се обърква и настава рай за политиците. Разликата между нас и циганите е етническа а не расова. И ние и те произхождаме от индо-европейската раса.
цитирай
42. sparhawk - евала за поста
25.09.2009 18:18
и аз презирам расизма. Единствено хомофобията му съперничи по дебилизъм, според мен.
цитирай
43. анонимен - Циганите съвсем не са от нашата индоевропейска (арийска) раса!!!
25.09.2009 22:29
Поопомнете се, поогледайте се и тогава коментирайте!
Циганите са от индоевропейската езикова група, а не - раса! И едва ли е нужен много ум за да се забележи разликата.
Впрочеем, основната вина за незнанието - що е това раса и от коя раса сме ние, е в насилствено налаганите догми, като тази, че нямало разлика между расите, и че самото споменаване на думата - раса, е едва ли не - "некултурно"!
А на практика, различията между два индивида от една народност, обикновено са много големи. Още по-големи са различията между индивиди от две различни народности, а още по-големи са различията между расите!
Като цяло, различията са и визуални, и генетически, и културни, и нравствени и всякакви!
Затова е жалко и смешно че има хора, които си вярват, че циганите и ние, сме били от една раса!
Егати расата, егати образованието, егати "просветата", внушаващи подобни тъпизми, които са си обидни за интелекта ни, като народ!?
цитирай
44. анонимен - Пране на мозъци.......
26.09.2009 11:47
Просто ми се повръща от такава прекалена доза “политическа коректност“ !!!!!!!!!

Вижте ме колко съм съвременен и добричък
цитирай
45. анонимен - за расизъм
26.09.2009 12:53
Когато отидеш в Африка никога повече няма да разсъждаваш така. Негрите имат цял континент който по принцип е много красив но те са го направили на Боклучарник. И на всичко отгоре понеже са мързеливи и 99% от тях тъпи като гадулки ни обвиняват нас белите че сме им виновни. Виж какво направиха със Зимбабве и ЮАР - на гета ги направиха маймуните му с маймуни. А който не е расист защо не се премести в циганската махала да поживее с тези прекрасни говеда
цитирай
46. rat - До 43. анонимен - Раса в биологията и ...
26.09.2009 13:08
До 43. анонимен - Раса в биологията и по точно в систематиката е все още много неясно и размито понятие. Дори на генетично ниво е трудно да се хване. А всички други различия, за които говориш са в резултат от влиянието на средата, в която израства конкретния индивид.
До 44. анонимен - Промивани са мозъците едно време когато е насаждано в нечии глави, че определени групи от хора са по глупави и по неможещи от други, сега истината лъсва на бял свят, защото се оказа, че и те когато се развиват в нормална среда са толкова умни колкото и всички останали хора.
До 45 анонимен - Какво да ти кажа на теб. Ограничен и страхлив човек, съжалявам, но коментарът ти е точно такъв. не те познавам, но.........
цитирай
47. анонимен - Браво на автора!
26.09.2009 13:56
По същия начин, по който в България се говори за циганите, са говорели за чернокожите в Америка само допреди 50-ина години. Били по-глупави, по-мързеливи, по-некултурни, не подлежали на образование и цивилизоване... А днес се вижда, че когато имат равни възможности, между бели и черни няма разлика.И тук идва ролята на държавата - да направи всичко необходимо, за да ходят циганчетата на училище, да стимулира назначаването на цигани и всячески да насърчава интеграцията им в обществото. Друг начин няма - няма как циганите да изчезнат от България, а дори тов да се случи, не мисля, че ситуацията би се променила изобщо. Винаги е лесно да обвиниш другите за нередностите, които се случват около теб.
цитирай
48. georgiev1990 - относно расизма
27.09.2009 21:33
аз също не смятам че съм расист,но извинявай в днешно време навсякъде толерират циганите.понеже са цигани може и да не плащат ток,вода,телефон с години и никой нищо да не им казва и да използват дадената услуга,могат да крадат и пак им се разминава,забелязал ли си какви къщи имат циганите и какви българите особено в по малките градчета и села.на мнение съм,че е време законите да бъдат еднакви за всички и всички да бъдат толерирани по един и същ начин!
цитирай
49. анонимен - xxx
28.09.2009 13:17
ako az sum rasist,zna4i i darvin e takav.evoliuciatta e stapalovidna.na tazi zemj na nai gornoto stapalo stojt belite hora ostanalite o6te se katerjt po stalbata.a avtora da me izvini,no ako ne e bil diskriminiran ot 4erni koito sa s hiljdi pati po rasisti ot belite-prosto ni6to ne znae.vij ako e gey i mu haresva 4ernite da mu go nabivat,razbiram.tuk te sa po nadareni.po malko gunki-pove4e seks.aide hairlia da ti e,avtore.
цитирай
50. rat - ako az sum rasist, zna4i i darvin e ...
28.09.2009 13:40
анонимен написа:
ako az sum rasist,zna4i i darvin e takav.evoliuciatta e stapalovidna.na tazi zemj na nai gornoto stapalo stojt belite hora ostanalite o6te se katerjt po stalbata.a avtora da me izvini,no ako ne e bil diskriminiran ot 4erni koito sa s hiljdi pati po rasisti ot belite-prosto ni6to ne znae.vij ako e gey i mu haresva 4ernite da mu go nabivat,razbiram.tuk te sa po nadareni.po malko gunki-pove4e seks.aide hairlia da ti e,avtore.

Много елементарни и прости съществат ходят по-планетата земя. Бих казал жалки подобия на хомо сапиенс РЕЦЕНЗ. Ти не си прочел нито ред от Дарвин, това е истината. Дарвин никъде не говори в произход на човека за стъпаловидна йерархия. ВИД е нещо ясно, РАСА е нещо неясно. Отивай да комлексарстваш някъде другаде, че си ми жалък.
цитирай
51. monarchism - Никой все още не е установил пряка ...
28.09.2009 15:45
rat написа:
Никой все още не е установил пряка връзка между обема и "капацитета на мозъка". Еволюцията е твърде сложна тематика нека не опростяваме така нещата. Не е тук мястото да коментираме произхода на човека.

Дадох го просто за пример, за да се види, че генетични ралзики между отделните раси има, благодарение на които едни постигат завидни резултати в културно-цивилизаторско отношение, а други остават на ниво пустинни примитиви.

rat написа:
Доказано е, че един абориген е точно толкова умен колкото си и ти, в неговата среда ти си пълна нула, той определено е по интелигентния. Забравяш, че средата е изключително важна.

:)
Аборигените са най-примитивното племе на земята. Това са полу-примати, полу-човеци, които общуват на чисто животински принципи. Австралийските аборигени се раждат изцяло окосмени, като маймуни. Окосмяването им пада в детска възраст. Умствените има възможности са силно ограничени.

rat написа:
Как е възможно да кажеш подобно нещо за независимото развитие. Според всички официални научни теории човекът като биологичен вид произхожда от Африка.

Искаш да кажеш, че първите хора в света са били негри ли? :)

rat написа:
После вече имаме ярка намеса на едните в развитието на другите, империи, владичества, робства, колонии просто едните надделяват на другите, това не означава, че някой е по умен, просто е по напреднал в някои отношения, по агресивен и т.н и т.н.

Напротив. Преди колониите и робовладелствата негъра и белия човек са живяли независимо един от друг. Никой не се е бъркал в развитието на другия, нещо повече - никой не е чувал за съществуването на другия. Негрите са примитиви, които до срещата си с белия човек дори не са познавали колелото. Докато Бетховен е творял гениални произведения, негрите са надували рогове и са се надпреварвали кой ще се качи по-бързо на палмата. Помежду си са общували с мимики и крясъци, подобно на маймуни. Не са имали нито език, нито писменост. Общество, изградено на инстинктивен признак. Стадо от примати. Най-интересното е, че и днес, през 2009 г. в Африка все още има такива примитиви. Пак ще се повторя - егалитарността е много лошо нещо. Няма равни раси и равни хора.

rat написа:
Има една прекрасна книга -Пушки, вируси и стoмaнa. Кaквo oпрeдeля съдбинитe нa чoвeшкитe oбщeствa на
Джaрeд Meйсън Дaймънд. Там са обяснени доста добре нещата, има и редица факти и доказателства, в защита на това, че човекът като биологичен вид притежава еднакви умствени способности независимо от расата, но редица фактори на околната среда изиграват своята роля върху нивото на неговото умствено развитие, а и като цяло на неговото социално развитие. Да не се отплесваме сега.

Разбира се, това само потвърждава правотата ми, защото расата се формира благодарение на въздействието на околната среда. Май трябваше да изясним първо какво представлява расата и кои признаци влияят върху развитието и....

rat написа:
за мен расизмът е чума, която доведе до невиждани ужаси през 20 век

Какво точно имаш предвид? Расизмът през 20-ти век доведе до извисяване на европейските народи във всяко едно отношение и бе на една крачка да осъществи обединението на Европа на национален и християнски признак.
цитирай
52. rat - До монархиста
28.09.2009 16:08
Пълно непознаване на официално приетите в научните среди теории за произхода на човека демонстрираш. Говоря за биологичната част, в частност еволюцията.
Ти дори не четеш задълбочено. Понятието интелект е разтегливо и неясно, защото аборигена в своята среда оцелява, а ти няма да оцелееш там. Когато китайците са разполагали с далекоглед в шотландия са ядяли сурово месо и са се клали като прасета. А това, че първите хора в Африка са били негри направо ме отчая тотално, почети поне малко там някаква книжка за еволюцията на човека.
Преди 100 години негрите са били роби приравнявани с животни, сега вече са учени, професори, лекари не по-малко способни от всеки един от нас. Айде стига глупости, че се изморих вече.
ААААААААААА и да не забравя шимпанзето има ДНК 99 % като твоята, а на аборигена е 100 % като нашата.
И последно, дано някой не се засегне, но само човек, който няма какво да покаже на света, може да бъде расист и да се мисли за нещо повече от останалите представители на ЧОВЕШКИЯ ВИД.
цитирай
53. анонимен - Can't we all just get along.............
28.09.2009 16:21
Това познато ли ви звучи? Относно разисъм - не съм расист. Относно дискриминация - отявлен дискриминатор съм. Живяла съм в Амстердам - един от най-шарените градове на света. Кварталът ми беше 1/3 черни, 1/3 мароканци, 1/3 бели + - някоя бройка тук таме. Знаете ли кое ми пречеше най-много? Нещастната кучка от долния етаж, която не спираше да мрънка, че ни бил много шумен секса... :). Схващате ли какво искам да кажа? Или е по-добре да го сдъвча на хапки. Мразя хора, на които им се разминава, когато са виновни. Ненавиждам мърляви хора, чийто хигиенни навици опасно се разминават с нормалния дневен душ. Мразя тълпи повече от всичко друго. Мразя хора, които ми пречат да живея нормално. Все още мразя съседката отдолу - апартаментът е друг, градът е друг, но явно си избирам стари моми за съседки (не викам чак толкова по време на секс :))), така че грешката не е само в мене. Понякога мразя хората без видима или смислена причина. Мразя да бъда тъпкана за сметка на дришльовци - и да, точно аз съм тази, която ще отсъди най-правилно кой е дришльо... Някъде да стана дума за раса? Имате ли престава какъв цвят на кожата има съседката ми от Амстердам? Не, нали? Знаете ли защо? Защото няма никакво значение. Какъвто и цвят да е, пак е досадна. Проблемът не е в цвета, проблемът е в омразата. Расизмът не е същото като омразата. Ако всички бяхме еднакви - щеше да ни е скучно. И не ми пука какъв цвят е някой - стига да не ми смърди, да не ми се бута и да ми диша във врата в гр. транспорт и да не ме буди преди да ми е звъннала алармата за работа... Май не на хапки, а на пюренце стана :))) И, моля ви, замислете се - наистина ли е по-лесно да се ръсят обиди и определения, отколкото да се водят разговори?
цитирай
54. monarchism - Пълно непознаване на официално ...
28.09.2009 17:09
rat написа:
Пълно непознаване на официално приетите в научните среди теории за произхода на човека демонстрираш. Говоря за биологичната част, в частност еволюцията.

Не съм привърженик на "еволюцията". Колкото до теориите - убеден съм, че съм запознат с изследвания, за които ти не си и чувал.

rat написа:
Понятието интелект е разтегливо и неясно, защото аборигена в своята среда оцелява, а ти няма да оцелееш там.

Аз ти пиша за цивилизация, културни революции, просвета, духовно израстване и т.н., ти ми пишеш за оцеляване в примитивни условия. :D

rat написа:
Когато китайците са разполагали с далекоглед в шотландия са ядяли сурово месо и са се клали като прасета.

Сравнявах бели народи с негри, защото много лесно се виждат разликите. Сравнението между Азия и Европа е предмет за съвсем друг разговор.

Апропо, шотландците съвсем не са такива варвари, за каквито ги представят англичаните. :)

rat написа:
А това, че първите хора в Африка са били негри направо ме отчая тотално, почети поне малко там някаква книжка за еволюцията на човека.

Върни се по-нагоре и прочети какво си написал по отношение на произхода на човека. :)

rat написа:
Преди 100 години негрите са били роби приравнявани с животни, сега вече са учени, професори, лекари не по-малко способни от всеки един от нас.

Преди 300 години негрите са тичали след антилопи, надявайки се, че ще могат да си хванат чрез тичане. През 2009 г. негрите в Африка се къпят с кравешка урина. Това че са били роби не е спряло развитието им, просто защото те не са имали такова до срещата си с белия човек. Тук ще бъде резонно да вметна, че робовладелството в Сащ например изобщо не е било толкова разпространено. Преди прословутата Гражданска война робите в "лошия" Юг са били 5%.

Професорите - негри са нищожен процент в сравнение с белите. Но дори и така, виждаш, че общуването с бял човек е полезно.

rat написа:
ААААААААААА и да не забравя шимпанзето има ДНК 99 % като твоята, а на аборигена е 100 % като нашата.

Щом смяташ, че си потомък на шимпанзе - твоя воля.
цитирай
55. rat - Нямам какво да ти кажа повече, а и ...
28.09.2009 17:21
Нямам какво да ти кажа повече, а и дори да имам не виждам смисъл.
Тази култура велика унищожи милиони в северна и южна америка.
Коя култура е по ценна от другата аз не смея да кажа, не се чувствам толкова "духовно израстнал". Дали природосъобразния и следващ ритъма на природата живот на индианците или пияните и мазни, жадни за злато испанци или португалци, кой може да каже коя култура е по ценна, но побеждават по приспособените да убиват и унищожават. 60 конкистадори унищожили почти цяла империя с проста измама. Но това им е било в кръвта, но както и да е.
Човекът визникнал в Африка няма нищо общо нито със сегашните негри нито със сегашните бели, отново показваш невежество.
Вярвай, че си нещо повече и бъди щастлив.
цитирай
56. an2 - по отношение на расизма
19.10.2009 15:58
съм съгласна с автора.
Факт е обаче, че циганите манипулират чрез идеята да са "жертви" много добре. Нека се напънат , колкото нас, не е нужно повече. Европа в това отношение е лош пример. В повечето държави там умишлено предпочитат да хранят и обличат цветнокожите емигранти, но не и да ги социализират, чрез равностойни предложения за работа. Така им излиза по-ефтино и ги държат ограничавани в собствените им общности. Европейските практики тук не са от най-добрите.
цитирай
57. eien - Рат, в речника и енциклопедията за расизма се казва следното:
25.03.2010 06:05
"Расизмът включва идеята, че една раса е по-висша и има правото да управлява и доминира над другите". В постинга на блогъра ламбо, липсва въобще тази теза. Там, какато и в коментар си той казва нещо много конкретно, което е със зловещ финал. Над това ни кара да се замислим. И няма нищо обшо с разделителни линии за превъзходство на нас, българите, за правото да управляваме и доминираме над другите, тоест циганите, което е типично за расизма. Погледнете, дали не е обратното тяхното привилегировано положение? Което е и възмутително. Или Вие не смятате, че е налице.
цитирай
58. rat - "Расизмът включва идеята, че ...
17.05.2010 11:14
eien написа:
"Расизмът включва идеята, че една раса е по-висша и има правото да управлява и доминира над другите". В постинга на блогъра ламбо, липсва въобще тази теза. Там, какато и в коментар си той казва нещо много конкретно, което е със зловещ финал. Над това ни кара да се замислим. И няма нищо обшо с разделителни линии за превъзходство на нас, българите, за правото да управляваме и доминираме над другите, тоест циганите, което е типично за расизма. Погледнете, дали не е обратното тяхното привилегировано положение? Което е и възмутително. Или Вие не смятате, че е налице.

Хора, които живеят на ръба на оцеляването едва ли могат да бъдат наречени привилигировани. Никой няма по рождение никакво право да доминира или да управлява. Тези права се придобиват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rat
Категория: Други
Прочетен: 558140
Постинги: 81
Коментари: 905
Гласове: 1559
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031