Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2010 10:05 - "ДРАМА" В ЕС
Автор: rat Категория: Политика   
Прочетен: 7996 Коментари: 19 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Отварям тази сутрин страницата на blog.bg, и в раздел политика, попадам на един постинг описващ избора на наш комисар в ЕК.
Този пасаж ми стана любим. :))))))))))))))))))))

"Унижение!
За България!
За нормалните хора в България, за които членството в Европейския съюз беше кауза и мечта.
За които то е ЦЕННОСТ, а не сергия за размяна на "биташки" договорки"

Сякаш в Еврокомисията и Парламент е пълно само с Ангели и разбираш ли, българското Гяволе Желева иска да ги опорочи. Абе хора, докога ще раздухваме ние скандалите повече от останалите европейци.
image
Какво драматизирахте толкова този избор. Какво леете разни култур-политически, нафрашкани с излишен драматизъм текстове. Какво я попиляхте тази жена бре, все едно е обрала държавната хазна и е избягала зад граница. Каква ценност е този ЕС, пълен с изкукуригали перковци. Само като се сетя какъв външен министър и президент си избраха и падам по гръб от смях. Какво е толкова страшно при Желева, ще отиде там и ще се прави, че решава световни проблеми, същата работа като Кунева. Изобщо не ме интересува кой ще ни бъде комисар. Предлагам Слави Бинев да стане комисар по международно забавление, чалгии и кръчмета в ЕС. Европейците са обръгнали на подбни скандали, само ние тук подскачаме и ревем като гладни прасета за глупости. Егати странното племе. Каквато и да е Желева, ние трябваше да я защитим или поне да не я допребиваме с камъни, ама нейсе завист, злоба и евтино политиканстване. Навсякъде чета и слушам неща за някаква възмуТА , някакъв срам. Какъв срам бре, мен грам не ме е срам, от какво трябва да ме е срам. Чак пък било унижение за България. Унижение го правите Вие, защото пак всички ни се смеят и ни гледат сеира как сами се топим и маскарим. Аман от елитни коне в тази България, аман от измислени първенюта и псевдоевропейци, живеещи културно, в наричаната от тях кочина, България.
image
Последните хора, които трябваше да хвърлят камък по Желева, трябваше да сме ние, а не първите.
И ТЕ ТАКА.................


Тагове:   драма,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - the show must go on...
13.01.2010 10:40
нали с нещо трябва да ни забавляват..ама тая драма стана водевил, та продуцентите да се стегнат..
Сн С
ps - поне чухме отвратителния английски на Желева, оценихме и безкрайната й ограниченост, че ни спестиха примитивния френски на Бокова. Добре е да ги излъчват и избирателите да внимаваме..
цитирай
2. анонимен - Анонимен
13.01.2010 11:10
Не намесвайте Бокова, тя няма нищо общо с Желева. ЕЕ казаха и в лицето на Желева една обществена тайна която всеки се мъчи да пази и всеки коментира по домовете и всички се насраха. Но каквото и да говорим тя ще стане комисар така че нищо няма да променим.
Важно е да се отбележи че тя е втората силна личност от ГЕРБ след Цецо Цветанов, а най великия всички знаем кой е!!!
Лек ден!
цитирай
3. анонимен - @2 - Бокова е по-скандална и от Желева
13.01.2010 11:49
но бг медии ни спестиха излъчването (незнайно защо) ...и нямаше Първанова.
аз го гледах по френски канал и ..същото унижение.
Сн С
пс казбира се че Желева ще бъде избрана, както и Бокова.
цитирай
4. анонимен - анонимен
13.01.2010 11:56
Абе висчки май са скандални, лошото е че циркът вече се пренесе и в Европарламента!!!
Ще видим колко добър комисар ще е бившата наша съблогърка Румбата Желева!!! Скептично съм настроен!
цитирай
5. анонимен - Sorry, I am an elitist european!!!
13.01.2010 13:50
Именно защото съм елитен. Шесто поколение висшист съм, т.е. пра-пра-пра дядо ми има висше образование! Имам прекрасно образование, част, от което съм получил и в България. Българин съм и по паспорт и по етнос. Чувствам се гражданин на света. Мога да работя на доста места по света. Говоря свободно английски, френски и руски език, освен разбира се, родния си - български. Именно защото пътувам и се срещам с европейци, именно затова ми омръзна да ни управляват некадърни, прости, некомпетентни, агресивно-нахални провинциалисти!!! Омръзна ми да се излагат, а така да излагат и мен! Така те ми пречат, защото създават все по-лошо и по-лошо име на България.
Само да добавя: моята културна идентификация с България и с Европа, не ме обвързва политически по никакъв начин. Аз съм против приемането на България в ЕС, защото ние не бяхме готови икономически. Вижда се, че с аматьорите политици, вероятно няма да сме готови още доста години.
Това че в България много не чувате за елитните коне, както ги наричате, означава, че просто не се заслушвате много. Само четете първосигнално най-едрия шрифт на политпропагандата. Т.е. простеете. Сори, още веднъж.
цитирай
6. анонимен - KRUELA DE VIL -EVROKOMISAR!SRAM ...
13.01.2010 13:50
KRUELA DE VIL -EVROKOMISAR!SRAM ZABALGARIYA! EGATI GROZOTIYATA SA PREDLOJILI!DOBRE 4E YA DAVAT PO TV KASNO VE4ER 4E DECATA NE MOGAT DA MIGNAT OT STRAH!EDNO VREME NI PLASHEHAS TORBALAN SEGA S VAMPIRA R.GELEVA!
цитирай
7. rat - Именно защото съм елитен. Шесто ...
13.01.2010 13:55
анонимен написа:
Именно защото съм елитен. Шесто поколение висшист съм, т.е. пра-пра-пра дядо ми има висше образование! Имам прекрасно образование, част, от което съм получил и в България. Българин съм и по паспорт и по етнос. Чувствам се гражданин на света. Мога да работя на доста места по света. Говоря свободно английски, френски и руски език, освен разбира се, родния си - български. Именно защото пътувам и се срещам с европейци, именно затова ми омръзна да ни управляват некадърни, прости, некомпетентни, агресивно-нахални провинциалисти!!! Омръзна ми да се излагат, а така да излагат и мен! Така те ми пречат, защото създават все по-лошо и по-лошо име на България.
Само да добавя: моята културна идентификация с България и с Европа, не ме обвързва политически по никакъв начин. Аз съм против приемането на България в ЕС, защото ние не бяхме готови икономически. Вижда се, че с аматьорите политици, вероятно няма да сме готови още доста години.
Това че в България много не чувате за елитните коне, както ги наричате, означава, че просто не се заслушвате много. Само четете първосигнално най-едрия шрифт на политпропагандата. Т.е. простеете. Сори, още веднъж.

Направо ми смаза самочувствието. Ходи там където поискаш, но да знаеш, че винаги ще си чужденец. А и България няма нужда от хора с подобен начин на мислене.
цитирай
8. анонимен - @5 - Браво:))
13.01.2010 14:17
изцяло и напълно подкрепям подобни възгледи.
това са истинските успели българи и не разбирам защо у нас ги наричаме "чужденци", а чужденците им казват българи.
факт е че дойде времето на стойностните и успели българи; че колкото и да се иска на родния елит (икономически,политически..) да се представи за успелите в чужбина..те се остават "диви селяни" и не понасят нещата да бъдат назовани с истинските имена.
Сн С
цитирай
9. rat - изцяло и напълно подкрепям подобни ...
13.01.2010 14:20
анонимен написа:
изцяло и напълно подкрепям подобни възгледи.
това са истинските успели българи и не разбирам защо у нас ги наричаме "чужденци", а чужденците им казват българи.
факт е че дойде времето на стойностните и успели българи; че колкото и да се иска на родния елит (икономически,политически..) да се представи за успелите в чужбина..те се остават "диви селяни" и не понасят нещата да бъдат назовани с истинските имена.
Сн С

Няма нищо по- лесно от това да преподаваш в елитна гимназия. Трудното и стойностното е да постигнеш нещо като преподавател в училище в краен квартал.
Всички, които напускат България, го правят преди всичко, защото търсят по- лесния, по- удобния вариант, за което разбира се, никой няма право да ги съди.
цитирай
10. анонимен - @9 - абсолютно вярно..
13.01.2010 14:34
много интересна дискусия - винаги съм се възмущавала, че истински успелите не се връщат една градинка да направят или да направят дарение на училището, в което с учили (нещо за което много уважавам у американците).
но нашият елит се ужасява, че ако се върнат умният българин ще прецени кой "умен" кой "прост", и на кого ще слагат такса "водомер, "електромер", "здравна карта"..
набива се клишето "те там мият чинии.."
а трябва, както (за голямо мое удоволствие) в този блог да се показва уважение към личните постижения.
печелившият модел умен=богат трябва да се наложи и тук...и т по-бързо.
Сн С
цитирай
11. анонимен - Подкрепям rat
13.01.2010 14:44
Изцяло подкрепям постовете на rat.
цитирай
12. анонимен - @5 - позволявам си
13.01.2010 14:56
да постна коменатара, ако няма възражения...

http://www.facebook.com/group.php?gid=271705832782&ref=nf#/group.php?v=wall&ref=nf&gid=271705832782

Сн С
цитирай
13. анонимен - радвайте се на комисарката Желева...
13.01.2010 15:18

http://www.youtube.com/watch?v=MEt1XfCWtj4&feature=player_embedded
цитирай
14. haralanov - Истинската драма е зад Румито Желева...
13.01.2010 16:26
От там наднича лицето на комунистическата ДС!
цитирай
15. rat - От там наднича лицето на комунис...
13.01.2010 16:29
haralanov написа:
От там наднича лицето на комунистическата ДС!

Наистина ли смяташ това ДС за толкова силно и вездесъщо нещо. Че има влияние някакво остатъчно има, ама чак пък толкова.
цитирай
16. анонимен - Istinata e istinska kogato e istina
13.01.2010 16:54
Камшик по кокалестото дупе на булгарската дипломация на чието знаме се вее един осъъъхнал Герб носен от едно същество опасано с черни кожени коланчета , верига привиснала от всека цецка с което пражи млекарните дулги, изсъхнали и плоски.

Някой беше казал нещо за МАТРИАЛЪТ, после за ДИНЧЕТАТА , но пропусна да каже за плашилото от което самата баба Яга ако го видеше щеше разумно да отстъпи и си подаде оставката.

Да и днеc ще кажа не се срамувам от Българската жена, и утре на 8-ми Март ако я познавах щях да й занеса кокичета, защото Първанова постъпи смело, държавнически и патриотично.
Всеки разумен човек си даваше сметка че на истината краката са дълги, гладки и не се нуждаят от епилация. И че на лъжата краката са криво-къси, обути все още в опинци около които се мота пола от офицерски шаяк и то не заради по-ефтинкото а за да не й духало на яйчниците. Сигорен съм че ако пуснат на Пистата Първанова и Желева да се състезават на 800 м гладко бягане че Желева първа ще бъде привикана в комисията за разследване не нейният пол и хормонален баланс за да я пратят при мъжете от където ще я изхвърлят защото пикае клекнала.

ТА се питам и тебе Иво Костов, и тебе Волене и тебе бате Борисе- за какво ви требаше тоьо звер, хем незнае да лъже като мутра, хем е проста като мутра и хем е нахална като сурат лайнояд, за кво бе джанъм, за кво?
цитирай
17. анонимен - Скандал със Желева
13.01.2010 17:30
Напълно подкрепям статията!
Направихме от мухата слон както обикновено! Желева не е нито най-некадърната, нито най-нечестната еврослужителка. Европейският парламент е едно блато от евробюрократи, на които единствената им работа е да се занимават със себе си и личните си облаги. Какво смислено е излязло от чиновническото им "творчество"?
цитирай
18. haralanov - В случая...
14.01.2010 10:03
В случая изобщо не е важно,какво аз смятам.Това,което се вижда не е случайно съвпадение!Или пък ти смяташ,че Гоце Първанов през 2007 г.е изпратил Бойко Коцев за официален представител на България в ЕС напълно случайно..?
цитирай
19. rat - В случая изобщо не е важно, какво аз ...
14.01.2010 10:21
haralanov написа:
В случая изобщо не е важно,какво аз смятам.Това,което се вижда не е случайно съвпадение!Или пък ти смяташ,че Гоце Първанов през 2007 г.е изпратил Бойко Коцев за официален представител на България в ЕС напълно случайно..?

Можем да допускаме страшно много неща. Като цяло не харесвам конспиративното мислене. Всеки има право да навързва нещата по свой си начин. Аз лично мисля, че нещата се случват понякога доста хаотично и разхвърляно. А и какъв по подходящ и доверен човек, от един служител на службите може да се намери. Нека не забравяме, че тези хора по онова време учеха западни езици, а аз учех руски, няма как да изпратят мен. :)))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rat
Категория: Други
Прочетен: 558614
Постинги: 81
Коментари: 905
Гласове: 1559
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031