Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2009 16:42 - ЧЕСТИТО НА КМЕТИЦАТА
Автор: rat Категория: Политика   
Прочетен: 7703 Коментари: 25 Гласове:
7

Последна промяна: 11.02.2011 10:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Честито на Йорданка Фандъкова. Победата беше безапелационна.
Адски ми беше забавно да гледам пресконференциите вчера.
Бойко Борисов се държеше на моменти като квартален пубер спечелил футболно мачле. "Страхотни" бяха подхвърлянията му към хората от левицата :"това е оценката за стоте дни"- повтаряше той и ехидно се кикотеше. Няма лошо, може би си го заслужават господата от левицата. На някои много им допада този стил на Борисов, той май основно заради това печели симпатиите. На Българинът му харесва тази безпардонност и поведение тип квартални лафчета и "бъзикни". Хубаво е когато някой усеща точно какво се харесва в българското общество.
Защо Йорданка Фандъкова?????????
Вариант 1: Тя е неомаскарена, честна, обикновена (в най-добрия смисъл) и има известен опит в общинските властови структури.
Вариант 2: Тя е изключително лоялна към Борисов и ще бъде слушащия и безропотно изпълняващ нарежданията на Борисов кмет.
Дано да е първият вариант, наистина се надявам да е той. Времето ще покаже.
По природа съм устроен така, че не харесвам хора, които се оправдават с някой заемал тяхната позиция преди тях. Но в този случай, знаейки какво ставаше по-време на "триглавия цицач" (цицач - бозайник от македонски език), все още се старая да не критикувам ББ за неговото постоянно оплакване, че НЯМА ПАРИ. Само един съвет бих му дал, ако имах възможност, да спре докато жадното за справедливост общество не получи поне две-три ефективни присъди.
Истински забавната част от вчерашните "ШОА" беше пресконференцията на Коалиция за България, наистина не мога да разбера това поведение на левицата. Див инат, идиотско дебелокожие, тези хора не чуват, не усещат и не разбират нищо от това, което им се случва. Най-смешно ми стана, когато Станишев упрекна ББ, че управлявал министрите си с телефонни обаждания. Г-н Станишев, министър председателя трябва да прави точно това, той е шеф на министрите. Това беше проблемът на вашето правителство, там всеки си правеше каквото си поиска, някои министри направо ви прескачаха и вие изобщо не знаехте какво се случва в някои министерства. Да не говорим, че коалицията беше така устроена, че България се управляваше не от Министерски съвет, а от някаква коалиционна тристранка. Май се казваше коалиционен съвет. Последното изключва вашата теза, че сега България се управлява от четворна коалиция. Сега България се управлява от своят Министър председател, с всичките му недостатъци разбира се, но ако има грешки отговорността е само негова, това е основната и най -важната разлика. Трябва да отбележа, че за мен Жан Виденов е последния читав председател на БСП. Тъжно ми е за тази партия, не зная защо Станишев не си подаде оставката, това ще си остане загадка за мен.
Третата пресконференция, беше на отцепника от сегашното управление Яне Янев. Той издигна собствена кандидатура, някакъв г- н Архитект. Моите уважения. Г-н Архитектът, заяви, че кмета трябвало да бъде професионалист, демек кмет може да бъде само архитект, другите не стават. Чудя се за какво има тогава длъжност главен архитект на столицата. Извинявам се много, но според мен кмет може да стане и човек завършил спортна акдемия, стига да е качествен като човек и да знае с какви специалисти да се обгради. Не знам защо, но ми омръзна от хора, които си мислят, че има абонирани специалности за ръководни постове в държавата, за мен това е меко казано несериозно.
Янев в свой стил си придаваше по голяма тежест от необходимото. Правеха се заявки за "истинсият десен проект". Писна ми от партии, които се обявяват за истинското дясно. Станаха смешни вече, тези безкрайни опити за узурпиране на дясното пространство.
Накрая изключих телевизора и отидох да пия една студена вода. Останах с усещането, че нямаме нормален политически живот.  Някакъв пълен бълвоч, помия, кофа със сурватка. Некви десни, дето не са десни и леви дето не са леви, а народЪТ ходи за гъби и от време на време някой вземе, че се отрови, егати политиците. Не ги припознавам нещо, става ми все по-трудно и по-трудно. А проблемите си остават все същите само дето, количествените им характеристики се увеличават.
Ето и едно клипче с една песничка, която отразява нашата политическа действителност, а клипчето демонстрира политическите нагласи и противопоставяния в нашия политически "живот". Предупреждавам, че текста не е цензуриран и е за лица над 18 години.





Тагове:   Фандъкова,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - :)
16.11.2009 16:54
Нещо за представителя на гражданското общество Теодор Дечев знаеш ли? Днес нито дума не открих за него.
цитирай
2. rat - Да си призная честно, не съм се ин...
16.11.2009 16:58
Да си призная честно, не съм се интересувал.
цитирай
3. chara - 0.5% за Теодор Дечев
16.11.2009 22:12
:(
цитирай
4. queerfish - rat
16.11.2009 22:53
усещам че чашата ти е преляла /то на кой не му е преляла вече/, все ми се иска да мислим по-оптимистично да му се незнае. В тоя блог виждам толкова отрицателно настроени хора. Ха дано да потръгнат пък нещата, въпреки че и аз нещо не ги "припознавам" политиците. Лека нощ, пък може след съня си да припознаеш някой свестен "фандък" от Фандъкова ;-)
цитирай
5. flyco - Re: 3.
16.11.2009 23:03
В Правец изборите протекли без нито едно изборно нарушение. Новият кмет се изтъпани по телевизията и каза, че БСП не подкрепила явно никого, но негласно била подкрепила другия кандидат. Това ако не е лъжа здраве му кажи. На някого да му пука? Още не станал кмет и започна.
цитирай
6. nakom - Бойко Борисов успя да сведе политиката
16.11.2009 23:04
до пълна чалга
цитирай
7. анонимен - Чак пък безапелационна победа?!
17.11.2009 00:04
Смятах го - при тази избирателна активност, "безапелационната" победа на невзрачната женица се свежда до 15-16% от всички имащи право на глас. Това си е чиста протоколна и служебна победа, а не безапелационна...
цитирай
8. анонимен - Поредната тъжна победа
17.11.2009 01:46
над здравия разум, както е казал Дарвин - тяхно ще царството земно - на приматите:)
Иначе, 30.000 гласа разлика между пуснатите в урните бюлетини и подписите в списъците - това е гадно и много и какво друго е - голяма, мръсна шашма, но вече сме свикнали тук да е така...
И една изцепка от пресконференцията на БСП - който не е ходил войник, каза Кадиев ..., но май не усети, че лидерът му е подобен, неходил войник нефелник.
цитирай
9. анонимен - Ето...
17.11.2009 02:33
Ето я кметицата- сапунисва цицата ...:)
Простотийка..
цитирай
10. eien - "Писна ми от партии, които се обявяват за истинското дясно.", пишете Вие.
17.11.2009 04:47
Еее, някой се обявяват и за истинското ляво. И крадат като за световно.
цитирай
11. анонимен - Разказ с елементи и опити за разсъждение
17.11.2009 07:56
Добре поне, че си пил студена вода накрая.
цитирай
12. rat - усещам че чашата ти е преляла /то на ...
17.11.2009 08:41
queerfish написа:
усещам че чашата ти е преляла /то на кой не му е преляла вече/, все ми се иска да мислим по-оптимистично да му се незнае. В тоя блог виждам толкова отрицателно настроени хора. Ха дано да потръгнат пък нещата, въпреки че и аз нещо не ги "припознавам" политиците. Лека нощ, пък може след съня си да припознаеш някой свестен "фандък" от Фандъкова ;-)

Чашата ми отдавна прелива. Често прелива и от слагането на много бучки лед. Политиката в България ме забавлява, но кофтито е и, че ми влияе на личния живот.
цитирай
13. rat - В Правец изборите протекли без нито ...
17.11.2009 08:44
flyco написа:
В Правец изборите протекли без нито едно изборно нарушение. Новият кмет се изтъпани по телевизията и каза, че БСП не подкрепила явно никого, но негласно била подкрепила другия кандидат. Това ако не е лъжа здраве му кажи. На някого да му пука? Още не станал кмет и започна.

Няма нищо в Политиката, което да ме изненада.
цитирай
14. rat - до пълна чалга Политиката от ...
17.11.2009 08:45
nakom написа:
до пълна чалга


Политиката от самото начало е пълна чалга, ББ изкара чалгата на показ, направи шоу и спечели.
цитирай
15. rat - "Кметица", според т...
17.11.2009 08:47
nalik написа:
"Кметица", според тълковния речник, е ЖЕНАТА НА КМЕТА, а не КМЕТА на града. :)


Прояви малко чувство за хумор, не ми се влиза подобна полемика, за мен жената на кмета е кметша хахахахаха. Изобщо не знам дали съм прав, а и не ми дреме, да ти кажа честно.
цитирай
16. rat - Смятах го - при тази избирателна ...
17.11.2009 08:48
анонимен написа:
Смятах го - при тази избирателна активност, "безапелационната" победа на невзрачната женица се свежда до 15-16% от всички имащи право на глас. Това си е чиста протоколна и служебна победа, а не безапелационна...

Негласно съгласие..........Като не гласуват, значи се съгласяват и приемат победителя, това прави победата и още по безапелационна. Техен си проблем, не е мой, аз гласувах.
цитирай
17. rat - над здравия разум, както е казал ...
17.11.2009 08:50
анонимен написа:
над здравия разум, както е казал Дарвин - тяхно ще царството земно - на приматите:)
Иначе, 30.000 гласа разлика между пуснатите в урните бюлетини и подписите в списъците - това е гадно и много и какво друго е - голяма, мръсна шашма, но вече сме свикнали тук да е така...
И една изцепка от пресконференцията на БСП - който не е ходил войник, каза Кадиев ..., но май не усети, че лидерът му е подобен, неходил войник нефелник.

Аз не мисля, че изборите се фалшифицират, това е прекалено голяма конспирация.
Кадиев не е направил никаква грешка, та те със Станишев изпитват непоносимост един към друг.
цитирай
18. rat - Еее, някой се обявяват и за истин...
17.11.2009 08:52
eien написа:
Еее, някой се обявяват и за истинското ляво. И крадат като за световно.


Аз се чудя, защо толкова много партии се натискат да бъдат десни, оставяйки в ляво най-неподходящата.............
цитирай
19. rat - Добре поне, че си пил студена вода ...
17.11.2009 08:53
анонимен написа:
Добре поне, че си пил студена вода накрая.


Твърде дипломатичен си, направо си кажи, че съм си драскал ей така за спорта несвързани неща, щях да се съглася с теб. Направо славянски гювеч съм заформил.
цитирай
20. анонимен - мързи ме да се регна, nalik съм
17.11.2009 09:30
rat написа:


Прояви малко чувство за хумор, не ми се влиза подобна полемика, за мен жената на кмета е кметша хахахахаха. Изобщо не знам дали съм прав, а и не ми дреме, да ти кажа честно.


Нема никва полемика да има. Само ще ти кажа, че няма как да разбереш, че се смея, освен ако не прочетеш емотикона ми, който го бях сложил накрая - ":)".
цитирай
21. rat - Прояви малко чувство за хумор, ...
17.11.2009 09:35
анонимен написа:
rat написа:


Прояви малко чувство за хумор, не ми се влиза подобна полемика, за мен жената на кмета е кметша хахахахаха. Изобщо не знам дали съм прав, а и не ми дреме, да ти кажа честно.


Нема никва полемика да има. Само ще ти кажа, че няма как да разбереш, че се смея, освен ако не прочетеш емотикона ми, който го бях сложил накрая - ":)".

Пропускът е мой...............
цитирай
22. bgmarketing - Дясна е грешката
17.11.2009 11:21
Синята коалиция се самозакопа, като не излъчи собствен кандидат. Можеха и да спечелят, най-малкото защото Фън Дъкова не показа никъде собствена мисъл.
А иначе, за да се премахне БСП от политическия живот на България не са нужни 100 десни партийки, а една нова силна ЛЯВА партия, която да прати комунягите в 3-та глуха.
Бойко е типичен нарцис. Но след една година като завалят лайната, дали ще вика че валят торти?
цитирай
23. ok3223 - Чак пък
17.11.2009 14:46
безапелеционна победа, при ПО-МАЛКО ОТ 1/4 гласували. ТОВА Е ЖЪЛТ КАРТОН ЗА БОЙКОТО.
НА МЕН, МАЙ И НА ХОРАТА ИМ ОМРЪЗНАХА АЛАРМИТЕ МУ НАПРАЗНИ И ОМРАЗНИ.
А кметицата си я бива женицата.
Ще е мнооого послушна.
цитирай
24. nakom - извобщо не си прав
17.11.2009 20:17
Сегиз тогиз излиза по някой чалгаджия - хитлер, буш, мухобойко.После нациите им плащат, и за 4-5 години уж поумняват.И пак изтъпяват впоследствие ;-)
цитирай
25. rat - Само не разбрах защо не съм прав?
17.11.2009 22:09
Само не разбрах защо не съм прав?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rat
Категория: Други
Прочетен: 558140
Постинги: 81
Коментари: 905
Гласове: 1559
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031