Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2010 10:58 - Сърдити старчета ли сме........?
Автор: rat Категория: Политика   
Прочетен: 9873 Коментари: 28 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Уникални сме в това да омаловажаваме и да подлагаме на съмнение успехите на наши сънародници. Отново типично по български, обичаме да се изкажем като за последно, относно личните и професионални стойности на определен човек, бил той - артист, певец, политик, журналист и т.н.
По един отвратително кръчмарско-просташки начин, правим заключения относно професионалните успехи и качества на определена персона.
Сега се появи постинг, в който финансовия министър просто е наречен "институционализирано муле" и е изразено съмнение относно качествата му като финансист. Без грам аргументация за това.
Аз ще си позволя да постна една кратка биография на въпросният министър.

Симеон Дянков е роден на 13 юли 1970 г. в София.

Завършил е езиковата гимназия в Ловеч.

Учи международни икономически отношения в УНСС, във виенски университет и в университет в Берлин. През 1991 г. заминава за САЩ, където в университета "Питсбърг" защитава докторантура по международни търговски и финансови отношения.

Доктор е по икономика от Мичиганския университет.

От 1995 г. работи за Световната банка, където в момента е главен икономист по финанси и частно дело. От пролетта на 2009 г. ръководи групата на Световната банка за антикризисни политики. Директор е на научен център в Харвард.

Женен с две деца - Андрей (8 г.) и Марко (5 г.).

През 2009 година Дянков става вицепремиер и министър на финансите в правителството на Бойко Борисов

Аз лично виждам биография, на един семеен и много професионално успял и реализиран човек.
Ние обаче дай да ПЛЮЕМ и да МАСКАРИМ. Да се чуди човек това завист ли е или простащина?

Дали ще се справи като министър е съвсем друг въпрос. Да не говорим, че това и не зависи само от неговите качества.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - hahaa, ама имаще и едни други юпита с ...
07.01.2010 11:03
hahaa, ама имаще и едни други юпита с богати и впечатляващи биографии- пък пропищяхме от тях...
никак не е трудно да доизкусуриш една биография така, че да звучи внушително...
цитирай
2. rat - hahaa, ама имаще и едни други юпита с ...
07.01.2010 11:07
miralyub написа:
hahaa, ама имаще и едни други юпита с богати и впечатляващи биографии- пък пропищяхме от тях...
никак не е трудно да доизкусуриш една биография така, че да звучи внушително...

Такава биография не сме имали досега, наистина е впечатляваща. А и аз знам, че е заслужена, никак не изкусурена.
цитирай
3. miralyub - Къса ти е паметта, драги. Велчев, ...
07.01.2010 11:11
Къса ти е паметта, драги.
Велчев, Хари Потър и оная малката, дет беше зам-министър по едно време...
И те бяха с впечатлителни сивита...
цитирай
4. rat - Драга Мира, Велчев определено н...
07.01.2010 11:12
Драга Мира, Велчев определено нямаше подобна биография. Чети внимателно.
цитирай
5. анонимен - Сърдити старчета
07.01.2010 11:22
Точно на такива ми приличате с борис тодоров, като ви гледам как задочно си прехвърляте пасове през блоговете си, хахах
цитирай
6. rat - Точно на такива ми приличате с борис ...
07.01.2010 11:26
анонимен написа:
Точно на такива ми приличате с борис тодоров, като ви гледам как задочно си прехвърляте пасове през блоговете си, хахах

Прав си. Мисля да спирам вече, че ще заприличам на него.
цитирай
7. ran - аргументирам:
07.01.2010 11:45
- наруши конституцията и собствения си закон за държавния бюджет
- световната банка се издържа от кризи, иначе фалира. затова и прогнозира само това. последните три пъти не позна за България.

Та, кой казваш "води кризите" в Световната банка?
цитирай
8. анонимен - разбира се, че Вълчев е далеко от Дянков
07.01.2010 11:52
обърнете внимание на публикациите - Дянков има с с преподаватели от Харвард, което е достойно за уважение.
Авторитетът на постиженията е красноречив сам за себе си и буди уважение.
а тук има много работа за върешене, Дянков има професионалните умения, да видим ...
Сн С
цитирай
9. miralyub - Драги ми Смехурко/рат/, Не фаво...
07.01.2010 13:09
Драги ми Смехурко/рат/,
Не фаворизирай Полудянков, човекът, който счупи класацията на гафове за най-кратко време. Мога да похваля само 2 негови стъпки дотук- едната вече с доста уговорки:)). Другото е празноговорене...
Препоръчвам ви да бъдете по-умерени в очакванията, за да не ви боли накрая непоносимо:).
цитирай
10. анонимен - антикризисно
07.01.2010 14:19
интересно, преди той да почне да ръководи антикризисния екип кризата не бе толкова голяма :)))

а и ако е бил толкова намясто като шеф на антикризисния екип как са го пуснали да си отиде?

това, което виждам, е абсолютно манипулативно подбрано цв на абсолютен неудачник....

жалко....
цитирай
11. desozz - Съгласен съм. Балканска народо...
07.01.2010 14:45
Съгласен съм.Балканска народопсихология дърпаща назад много можещи и знаещи хора.
цитирай
12. rat - интересно, преди той да почне да ...
07.01.2010 16:40
анонимен написа:
интересно, преди той да почне да ръководи антикризисния екип кризата не бе толкова голяма :)))

а и ако е бил толкова намясто като шеф на антикризисния екип как са го пуснали да си отиде?

това, което виждам, е абсолютно манипулативно подбрано цв на абсолютен неудачник....

жалко....

Ако някога си помирисвал университет като този в мичиган и Харвард, нямаше да говориш по този начин, но явно не си помирисвал и университет като УНСС.
цитирай
13. rat - Драги ми Смехурко/рат/, Не фаво...
07.01.2010 16:43
miralyub написа:
Драги ми Смехурко/рат/,
Не фаворизирай Полудянков, човекът, който счупи класацията на гафове за най-кратко време. Мога да похваля само 2 негови стъпки дотук- едната вече с доста уговорки:)). Другото е празноговорене...
Препоръчвам ви да бъдете по-умерени в очакванията, за да не ви боли накрая непоносимо:).

Ти пак нищо не си разбрала. Тук не коментирам какво ще свърши като финансов министър. Чети всичко, не прескачай финала.
И какви гафове е направил. Заслужаваха ли пари във ВСС. Дори и за БАН донякъде беше прав. Не укриват ли данъци 90 % от частниците, журналисти или певци. Но това не е тема на настоящия постинг. Тук става дума за друго. Умението да омаловажаваме нечий успех.
цитирай
14. анонимен - rat
07.01.2010 17:04
Знаеш че те уважавам като личност и блогър, но моля те не ми защитавай точно този човек. Всяка негова дума е гаф. Един човек който е гаден като личност и прави гаф след гаф,колкото и да е учил си остава такъв.
Извинявай но не съм съгласен с теб тук!!!
цитирай
15. rat - Знаеш че те уважавам като личност и ...
07.01.2010 17:07
grobarq написа:
Знаеш че те уважавам като личност и блогър, но моля те не ми защитавай точно този човек. Всяка негова дума е гаф. Един човек който е гаден като личност и прави гаф след гаф,колкото и да е учил си остава такъв.
Извинявай но не съм съгласен с теб тук!!!

Еми и ти не си разбрал смисъла на този постинг.
Аз уважавам хората, които са постигнали нещо, а той е постигнал доста.
цитирай
16. анонимен - rat
07.01.2010 17:14
Каквото и да е постигнал, на мен не ми харесва никък!!!
Лека вечер РАТ!!!
цитирай
17. анонимен - и грустно, и больно
07.01.2010 17:32
Уважавам прилежните хора, но преди да се дават лични биографични данни от привърженици, е добре да се пие вода от извора, например за директорството на "Научен център в Харвард". Както и да се направи малка аритметика, как за без малко четири години (1988-1991) се завършва УНСС (5 години), виенски университет (0 години?) и университет в Берлин (0 години?). И другата информация може да бъде допълнена, но е тъпо да се навлиза в махленска лексика. Достатъчна е подхалимската. А на момчето му желаем успех в личен план. Що за отнася за приноса къв развитието на страната - много живяхме, всякакво видяхме - нищо, ама нищо ново, под Слънцето. Сменят се нови и нови "слънца", но в България става все по-тъмно, все по-студено в буквалния (топлофикационния) и в преносния смисъл и все по-изродено.
цитирай
18. анонимен - Е и ?
07.01.2010 19:45
Разни хора-разни идеали.Всеки се впечатлява от различни неща.Че ти изпадаш във възторг от биографията на Дянков-ок.Твоя работа.Аз пък не споделям възторга ти.И защо това значи,че плюя и
маскаря господина.На мен лично от неговото СВ не
ми става по-топло и по-добре.За политиците се съди по това,което са направили в полза на народа си,не по това къде са завършили.Точно дейността
на Дянков в този аспект ти не желаеш да коментираш.Твое право.Тогава това,което си написал е просто излишно,можем да си го прочетем в нета.
цитирай
19. ran - мислех, че само се заблуждаваш
08.01.2010 00:54
и не виждаш как Дянков унижава институциите, държавата и теб самия.
но да предпочиташ една написана биография, един лист хартия, пред простъпките ... !?
това наистина е робска психика.
цитирай
20. rat - Уважавам прилежните хора, но преди ...
08.01.2010 09:13
анонимен написа:
Уважавам прилежните хора, но преди да се дават лични биографични данни от привърженици, е добре да се пие вода от извора, например за директорството на "Научен център в Харвард". Както и да се направи малка аритметика, как за без малко четири години (1988-1991) се завършва УНСС (5 години), виенски университет (0 години?) и университет в Берлин (0 години?). И другата информация може да бъде допълнена, но е тъпо да се навлиза в махленска лексика. Достатъчна е подхалимската. А на момчето му желаем успех в личен план. Що за отнася за приноса къв развитието на страната - много живяхме, всякакво видяхме - нищо, ама нищо ново, под Слънцето. Сменят се нови и нови "слънца", но в България става все по-тъмно, все по-студено в буквалния (топлофикационния) и в преносния смисъл и все по-изродено.

Не знам откъде са ти данните за тези 0 години, сигурно си бил деловодителка в Харвард или в Мичиганския.
цитирай
21. rat - Разни хора-разни идеали. Всеки се ...
08.01.2010 09:15
анонимен написа:
Разни хора-разни идеали.Всеки се впечатлява от различни неща.Че ти изпадаш във възторг от биографията на Дянков-ок.Твоя работа.Аз пък не споделям възторга ти.И защо това значи,че плюя и
маскаря господина.На мен лично от неговото СВ не
ми става по-топло и по-добре.За политиците се съди по това,което са направили в полза на народа си,не по това къде са завършили.Точно дейността
на Дянков в този аспект ти не желаеш да коментираш.Твое право.Тогава това,което си написал е просто излишно,можем да си го прочетем в нета.


Ти си доказателство за това, което пиша. Аз не защитавам конкретен човек, а поставям принципно въпроса. Дори ще пиша и друг постинг. Нашата простотия стигна до там, че да маскарим и успели българи като Христо Стоичков, така че недей да разтягаш локуми, излишно е.
цитирай
22. rat - и не виждаш как Дянков унижава ин...
08.01.2010 09:17
ran написа:
и не виждаш как Дянков унижава институциите, държавата и теб самия.
но да предпочиташ една написана биография, един лист хартия, пред простъпките ... !?
това наистина е робска психика.

Още един нищо не разбрал. Тук не става дума за конкретен човек, и никакви институции не са унижавани. И не ми мрънкай посточнно с това клише за "робската психика".
цитирай
23. miralyub - хахаха, чета аз едни сивита на едни ...
08.01.2010 10:07
хахаха, чета аз едни сивита на едни български депутати и хоп, на какво попадам при един. "перфектно владее този, този и този език, работил като такъв и такъв, стаж като такъв и такъв". колко респектиращо!!! за непознаващите тази издигнала се високо в йерархията на политическия ни живот фигура.
щото пък аз знам човека и ми е до болка известно, че не говори нито един от трите езика, а длъжността, която е изпълнявал някъде само е облечена в красива формулировка ... и е абсолютно парашутистче.
затова...по-кротко с автобиографиите и респектиращите пунктове в тях...
цитирай
24. rat - хахаха, чета аз едни сивита на едни ...
08.01.2010 10:16
miralyub написа:
хахаха, чета аз едни сивита на едни български депутати и хоп, на какво попадам при един. "перфектно владее този, този и този език, работил като такъв и такъв, стаж като такъв и такъв". колко респектиращо!!! за непознаващите тази издигнала се високо в йерархията на политическия ни живот фигура.
щото пък аз знам човека и ми е до болка известно, че не говори нито един от трите езика, а длъжността, която е изпълнявал някъде само е облечена в красива формулировка ... и е абсолютно парашутистче.
затова...по-кротко с автобиографиите и респектиращите пунктове в тях...

Щом смяташ, че топ икономист в световната банка, може да стане всеки, защо не се пробваш ти, повярвай годишното възнаграждание ще те откаже завинаги от писането в блог.бг.
цитирай
25. borsi - Тоя тъпак качи данъците, вместо да ...
08.01.2010 10:25
Тоя тъпак качи данъците, вместо да тикнат Мургина крала ДДС за милиарди в затвора.

Пак замазват положението на предишните правителства, а ние плащаме. Когато ядат кюфтета нас ни няма, а като искат сметката само нас гледат!
Нали щяха да вкарат Станишев и Доган в затвора? Дрън-дрън.

Да ходят на майната си и той и лъжецът Борисов
цитирай
26. ran - принципите обикновено имат форми на клишета
08.01.2010 10:44
надявам се да ми позволиш едно, последно, клише.
оцеляването на даден вид, например "плъх", се дължи на краткия живот на отделния екземпляр "плъх". въздействието на мутагенните фактори променя всяко следващо поколение според изискванията на средата и това, видът "разумен", нарича приспособяване. по-дългото оцеляване обаче на отделния екземпляр, заради по-дългото въздействие на мутагенните фактори, предизвиква тежки умствени и психологически поражения. това също се нарича приспособяване.

"Колкото по-дълго се правим, че приличаме на някой, толкова повече заприличваме на него. Затова трябва да внимаваме на какво се правим."
К.Вонегът /неточен цитат по памет/
цитирай
27. rat - надявам се да ми позволиш едно, п...
08.01.2010 11:02
ran написа:
надявам се да ми позволиш едно, последно, клише.
оцеляването на даден вид, например "плъх", се дължи на краткия живот на отделния екземпляр "плъх". въздействието на мутагенните фактори променя всяко следващо поколение според изискванията на средата и това, видът "разумен", нарича приспособяване. по-дългото оцеляване обаче на отделния екземпляр, заради по-дългото въздействие на мутагенните фактори, предизвиква тежки умствени и психологически поражения. това също се нарича приспособяване.

"Колкото по-дълго се правим, че приличаме на някой, толкова повече заприличваме на него. Затова трябва да внимаваме на какво се правим."
К.Вонегът /неточен цитат по памет/

Много сложно се опита да ми кажеш нещо, което можеше да ми кажеш с една дума. Не ми се навлиза в тази материя, независимо, че там плувам в мои води. Втората ти част е доста неразбираема, за умствено-псхологическите поражения. Не разбрах и за какъв тип мутация говорим точно. Абе опитай пак, че нещо не ти се получи.
Цитата от Вонегът е добър.
цитирай
28. flyco - ...
11.01.2010 13:47
Моето мнение за Дянков е общо взето положително. Опитва се да провежда възможна финансова политика чрез десни политически решения. От друга страна свободата му да я прави е ограничена. Дали това е хубаво или лошо зависи от гледната точка, но начинът по който му се поставят граници е прекалено недискретен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rat
Категория: Други
Прочетен: 559453
Постинги: 81
Коментари: 905
Гласове: 1559
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930